Terug naar overzicht
ik sluit me helemaal aan bij de mening van Sarah, was eigenlijk ook al van plan om te reageren!
Eindelijk iemand die eens durft te reageren!! Ik heb ook al op het punt gestaan om hierop te reageren. Als ze toch zo graag reclame maakt, dat ze dan gewoon een banner op de site laat plaatsten. Dan kunnen de geïnteresseerden met haar contact opnemen en hoeft ze ons niet verder te ergeren!!
ik ben blij dat we daaover eens zijn.de mensen kunnen je aanraden maar jezelf aanraden:dat zegt genoeg over je persoon.
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com
Je weet toch,zohra:Dat deze manier van werken de site kan om zeep helpen want tenslotte is het steeds door misbruik dat men stopt met zulke site's.Als je toch reclame wil maken,open dan een website en dan zie je maar.ik hoop dat er nog mensen eens zijn met me.Het zijn nog steeds de mensen die elkaar helpen en elkaar raadgeven.En zeker niet een firma die de mensen bijna pusht om met hem te werken.
Ik ben het volldeig eens met tania. Het interessante aan dit forum is dat je ervaringen kan uitdelen met andere mensen die zelf in het huwelijksbootje stappen. Er is volgens mij dan ook geen of maar heel weinig behoefte aan iemand die deze site wil uitmelken om zo klanten te ronselen. Met deze wil ik dan ook nog eens een oproep aan de redactie doen om dit soort reclame te verwijderen van het forum, zoals jullie trouwens zelf aangeven.Kristien
Inderdaad! Helemaal mee eens!(Het is trouwens zeer de vraag of Zohra überhaupt iets aan te bieden heeft dat de moeite waard is, want zeer concreet zijn de berichtjes tot nog toe niet geweest, nietwaar?)
aan mijn collega chatters:gaan we de redactie inlichten of niet?Die zohra prutst me de kwaliteit van deze chat
ik heb reeds een mail verstuurd op adres: info@wijtrouwen.com. Maar heb er nog geen reactie op verkregen! weet iemand hoe je de redactie op een andere manier kan bereiken?Sarah