Terug naar overzicht
Leuk!Werk je met een thema?Anders kan je daarin iets verzinnen...Foto's zijn misschien klassieke bedankjes, maar de mensen krijgen dat wel graag...Groetjes
Wij gaan onze menu op leuke zakjes laten drukken en daarin gaan we waarschijnlijk een sleutelhanger in de vorm van een huisje stoppen met de tekst 'Jullie zijn altijd welkom'. Daarnaast krijgen ze ook nog een foto bij het verlaten van het feest.
wij gaan suikerbonen in een leuke verpakking steken met daaraan dan een foto van ons beide, en een klein tekstje dat we het zeer op prijs stellen dat men aanwezig was. We gaan het dit ook overhandigen tijdens de receptie wanneer ze ons komen begroeten. Dit met een budget van +- 70euro (zeer ruim genomen)
@ann... 70 euro?? ben je zeker dat je daar mee komt? onze doopsuiker bij geboorte van ons kindje was 3 euro per doosje..
wij geven kaarsjes voor 50 euro(nog niet) gevenwij een leuk kaarshoudertje en kaarsje voor 200 personen.xxx
Heel leuke reacties bedankt.Ik ga het met de kaarsenhoudertjes doen en een kaarsje. Origineel verpakt met een gelukspoppetje aan een sleutelhanger deze kan je bij AVA kopen geloof ik zijn helemaal niet duur en zo ben ik goedkoop gesteld..( ik zie het al helemaal voor mij.) Groetjes Sandra