Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

27-1-2008 13:18:31
Heeft er nog iemand een leuk en origineel idee voor bedankjes die je aan de gasten kunt geven? Welk budget trekken jullie hier voor uit?

Ik heb al theelicht houdertjes gekocht met de woorden vertrouwen, hoop en harmonie. Deze houdertjes krijgt iedere gast op zijn of haar bord als versiering voor het eten( ze mogen deze naderhand mee naar huis nemen).

Groetjes Sandra

Sandra
28-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 899

Karen
12-7-2008
 Meld misbruik27-1-2008 13:21:26

Leuk!

Werk je met een thema?
Anders kan je daarin iets verzinnen...
Foto's zijn misschien klassieke bedankjes, maar de mensen krijgen dat wel graag...

Groetjes

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik27-1-2008 13:52:45

Wij gaan onze menu op leuke zakjes laten drukken en daarin gaan we waarschijnlijk een sleutelhanger in de vorm van een huisje stoppen met de tekst 'Jullie zijn altijd welkom'. Daarnaast krijgen ze ook nog een foto bij het verlaten van het feest.

Ann

Meld misbruik27-1-2008 16:56:23

wij gaan suikerbonen in een leuke verpakking steken met daaraan dan een foto van ons beide, en een klein tekstje dat we het zeer op prijs stellen dat men aanwezig was. We gaan het dit ook overhandigen tijdens de receptie wanneer ze ons komen begroeten. Dit met een budget van +- 70euro (zeer ruim genomen)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 20:55:36

@ann... 70 euro?? ben je zeker dat je daar mee komt? onze doopsuiker bij geboorte van ons kindje was 3 euro per doosje..

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik28-1-2008 15:01:06

wij geven kaarsjes voor 50 euro(nog niet) gevenwij een leuk kaarshoudertje en kaarsje voor 200 personen.

xxx

Sandra
28-11-2008
 Meld misbruik29-1-2008 18:38:28

Heel leuke reacties bedankt.

Ik ga het met de kaarsenhoudertjes doen en een kaarsje. Origineel verpakt met een gelukspoppetje aan een sleutelhanger deze kan je bij AVA kopen geloof ik zijn helemaal niet duur en zo ben ik goedkoop gesteld..( ik zie het al helemaal voor mij.)

Groetjes Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...