TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Meilan
1-7-2008
|
27-1-2008 14:39:40
Ik heb mjn trouwjurk bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht. Niets dan lof voor deze boetiek. Ik ben in verschillende winkels gaan passen, en enkel in Le Chapeau voelde ik me echt speciaal, een echte bruid. De service is ongelooflijk. Daar betaal je volgens mij ook wel voor. Ik denk dat het ietsje duurder is dan andere winkels. Maar ik vind het de moeite.
|
|
Nadine
|
27-1-2008 15:04:02
Dag Silke.Van mij ook over Le chapeau niks dan lof! Had ook een geweldige verkoopster ben effe haar naam vergeten maar als je vraagt achter de dame die pas in NieuwZeeland is geweest helpen ze je wel.Over boetiek Maya ben ik niet zo te spreken.De eigenares is enorm bazig tegen haar personeel dat het op een gegeven moment grappig werd ... ik zou voor Le Chapeau gaan maar uiteindelijk gaat het om het kleed en niet de verkoopster hé ... heb uiteindelijk gekocht bij Bruidsparadijs en die winkel stond toen op verval, maar wel heel vriendelijk personeel en het is het kleed dat het 'em doet.Probeer ze gewoon allebei!grtjs en succes
|
|
daisy
6-9-2008
|
27-1-2008 16:47:40
Ook ik heb mijn kleed gekocht bij Le chapeau en heb niks dan lof over deze winkel. Mijn verkoopster heeft me super goed geholpen, niets was te veel en ze kwamen eigenlijk allemaal heel professioneel over. Bovendien hadden ze superveel juwelen en kon ik ineens zien wat mooi bij mijn kleed paste. Wel moet je hier de retouches nog apart betalen maar dat heb ik er wel voor over als ik zo'n goede service krijg.
|
|
Ines
3-10-2008
|
28-1-2008 9:14:03
Hey Silke,
Ik heb mijn kleed bij Boetiek Maya gekocht. Ik ben zeer content van de service en ik ben geholpen door de bazin zelf.
Die komt inderdaad nogal stuurs en streng over, maar ik vond die supergrappig. Moet wel toegeven dat ik de enige in de winkel was en dat er ook geen personeel aanwezig was. Ocharme het mens was dan nog ziek en toch heeft ze alle moeite van de wereld gedaan om mij te helpen.
Ze zegt ook altijd rechtuit haar gedacht. Als je een kleed past waarvan zij vind dat het je niet staat, dan zegt ze het ook of jij het nu geweldig vind of niet... Maar dat vind ik dus super! Liever iemand die eerlijk haar mening zegt dan iemand die mouwveegt om toch maar een kleed verkocht te krijgen.
Bovendien weet ze ook wat ze zegt. De dame is zelf niet van de magerste (net als ik, dus ik mag dat zeggen, haha) dus als zij zegt dat iets u niet gaat passen, dan klopt dat ook. Ik geloofde eerst ook niet dat het kleed dat ik in de boekjes als mooiste had gezien, mij zeker niet zou staan, tot ze het me toonde en ze had gelijk!
Enfin, bij mij is die vrouw heel goed meegevallen en ik denk gewoon dat ze zo tegen haar personeel is omdat ze gewoon het beste wil voor haar klanten. En daar kan ik als klant alleen maar blij om zijn.
In ieder geval, laat je door haar niet afschrikken, want het is echt een toffe madam!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Sigrid
28-6-2008
|
28-1-2008 11:11:03
Hallo,
Ik ben bij Le Chapeau in Bree geweest en was supertevreden! Onze verkoopster was Els en zij wist echt wat ik wou en wat bij mij paste. Service uitstekend! Bruidsjurken voor elk wat wils! Zij deed mij echt als een prinses voelen!
Groetjes,Sigrid
|
|
D
8-8-2008
|
29-1-2008 13:54:59
Hoi,
Ik heb mijn kleed bij Le chapeau in antwerpen besteld. Ik was meteen verliefd op het kleed, maar moet wel toegeven dat ze daar naar mij toe niet zo heel vriendelijk zijn. Alles wat ik vraag lijkt hen teveel moeite. Terwijl ik juist vind dat ik ene heel makkelijke bruid ben, ik had onmiddelijk mijnkleed gevonden, heb dus ook maar 1 kleed moeten passen. En toch bestempelen ze me daar als heel moeilijk, dit komt denk ik dat ik gewoon eerlijk mijn gedacht zeg. En iedere keer dat ik daar was hadden ze bijna géén juwelen. Ook liegen ze tegen me, ze zeggen dat ze mijn kleed nieuw zullen bestellen (daar ik dat vroeg) en dus niet het winkel model wil, maar ze gaan me dus wel het winkel model meegeven. Ook zijn ze niet felxiebel voor de pasdata, de winkel is smaandags open, en toch mag ik mijn jurk dan niet komen passen (bij da laatste pasbeurt, waar ik het kleed mee krijg) omdat ik dan door een andere verkoopster zou geholpen worden en dat willen ze daar niet doen. Maar omdat ik zelfstandige ben moet ik wel speciaal mijn winkel een dag sluiten. (en ja, 200eur duurder dan in Parijs, heb het daar dit weekend zien hangen) Al bij al laat ik het gewoon gebeuren omdat ze daar mijn droomjurk hebben, maar toch vind ik dat ze soms iets meer moeite mogen doen, het is tenslotte toch een duur kleed he.
Groetjes
|
|
Chantal
23-8-2008
|
31-1-2008 16:10:29
Mijn suite kleding in 2004 kwam van Maya en ik ben nu voor mijn trouwkleed terug naar maya gegaan, dat zegt genoeg! ze komt inderdaad stuurs over, maar weet heel goed wat jou staat en wat niet. Ik raad haar iedereen aan!
|
|
martine
5-9-2008
|
2-2-2008 10:29:30
Ben vol lof over boetiek Maya, kan dit zeker niet zeggen over le chapeau,ben niet meer zo'n jonge bruid en wens niet in het lang wit te huwen, bij chapeau was dit een probleem, ze konden mij zeer weinig alternatieven bieden,en waren niet al te vriendelijk, dit in tegenstelling tot Maya, veel keuze, vriendelijk en niet te opdringerig, de bazin lijkt mij een professionele dame die weet waar het om gaat.
|
|
martine
5-9-2008
|
2-2-2008 10:29:44
Ben vol lof over boetiek Maya, kan dit zeker niet zeggen over le chapeau,ben niet meer zo'n jonge bruid en wens niet in het lang wit te huwen, bij chapeau was dit een probleem, ze konden mij zeer weinig alternatieven bieden,en waren niet al te vriendelijk, dit in tegenstelling tot Maya, veel keuze, vriendelijk en niet te opdringerig, de bazin lijkt mij een professionele dame die weet waar het om gaat.
|
|
martine
5-9-2008
|
2-2-2008 10:29:56
|
|
martine
5-9-2008
|
2-2-2008 10:30:07
|
|
nathalie
6-7-2008
|
6-2-2008 16:07:46
Ik heb mijn kleed gekozen in le chapeau,mijn verkoopster was els en ze is een echte schat.Ze ziet gewoon wat bij je past en hoe je je voelt.Ze kreeg zelfs tranen in haar ogen toen mama begon te huilen toen ze me helemaal af zag.Het is dan ook een prachtig kleed.het is een Ian Stuart.heel mooi.En de andere verkoopsters leken me ook heel vriendelijk en lief.Ik weet wel dat ze zo moeten doen,maar je merkt het toch als het gemeend is of niet.Dus ik zou zeker een kijkje gaan nemen al is om een idee op te doen.Ze hebben er echt veel kleedjes.Je zal er wel een vinden.Veel geluk nog,groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|