TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
|
27-1-2008 16:51:04
als hevige rammstein fan moet ik zeggen schitterend nummer. Maar ik weet niet of je de tekst als een goed doorgenomen hebt. :s Het is nu niet bepaald een positief liedje. http://nedtlyrics.nl/rammstein/ohne-dich Hier vind je ook de vertaling ervan.
Zelf had ik ook het probleem voor toch een origineel nummer te vinden, maar wij hebben het dan opgelost door nothing else matters te nemen, en dan in de kerk bv dromen zijn bedrog van marco borsato, lekkere ambiance verzekerd ;)
groetjes
|
|
Rik
|
27-1-2008 17:58:52
Wij als DJ's projecteren dit nummer op scherm als openingsdans(live Brixton), (prachtig nummer overigens, eigen opinie dan) . meer info www.discovideo.be
|
|
betsy
6-6-2008
|
27-1-2008 20:26:45
hoi hoi, wij hebben als openingsliedje All I need van within temptation!!! bangelijk mooi nummer!!!! gewoon je gevoel volgen zou ik zeggen succes 06-06-2008
|
|
LEEN
6-9-2008
|
28-1-2008 9:43:39
heb jij een emailadres, ik heb nog enkele mooie liedjes in die stijl maar er lezen hier mensen mee die het nog niet mogen weten ☺
|
|
saskia
7-9-2007
|
28-1-2008 9:55:00
hey
bij ons was dit ook een optie maar zoals hier onder gezegd, door de tekst hebben we het dan niet gedaan en zijn we eveneens voor nothing else matters gegaan.
voor mij was nickelback - if everyone cared (denk ik dat de titel is) ook een optie, en ventje vond dit ook te doen, is ook heel mooie tekst, tot hij de tekst zag en dan bleek dat er 'amen' in kwam... als je t niet weet klinkt het wel als 'hey man'... daardoor dus ook metallica... maar als je es zoekt, er zijn er nog hoor, oa van bush en metal molly, waar je perfect slow kan op dansen, alleen zijn de teksten niet zo toepasselijk...
ik had ook nog dido voorgesteld met thank you (ook prachtige tekst). mijn beste vriendin had paper cup van heather nova, ook supertekst!
groetjes en succes sas
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|