Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

maffia

27-1-2008 15:47:06
hoi iedereen
wij hadden het idee om als thema maffia te gebruiken, heeft iemand hier omtrend nog wat tips? alles is welkom
kirbydesmit@hotmail.com

kirby
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1095

Thierry

Meld misbruik27-1-2008 18:34:33

---

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik28-1-2008 10:16:02

hey

kijk anders es op www.nostalgic-cars.be
onze wagen kwam van daar vorig jaar maar ze vertelden toen dat ze decoratie en zo ook deden vpoor film, tv, theater, enz en ik geloof dat ze een maffiathema hadden ook toen.
vragen staat in elk geval vrij en ze zijn daar echt supervriendelijk en niet duur.

groetjes en succes
sas

els
28-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 10:16:04

ik ben richting jaren '40-stijl aan het denken voor ons feest...

iig ga ik de tafels een zwart tafellaken geven, witte borden, zwarte servetten en witte stoelhoezen...

muziek gaan we ook aanpassen en ik hoop rondom de zaal prints te kunnen hangen van films/acteurs ed van die tijd...

die sigaren lijken me ook wel leuk...

anja
5-4-2008
 Meld misbruik28-1-2008 10:32:08

Hallo,
Heb net het magazine BRUID&BRUIDEGOM gekocht(dec. tot Februari)en op blz 23 staateen artikel over een maffiabruiloft. Succes Gr Anja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...