Terug naar overzicht
Proficiat Karolien,Je hebt een hele mooie jurk gekozen. Sterk dat je ook voor kleur hebt gekozen. Ik heb er een ook eentje van Linea Raffaelli in het framboise.Fijn é, als je het gevoel hebt, dat is de jurk! Alleen jammer dat het zo lang wachten is op de volgende pasbeurt.
Goede keuze :). Ik heb net de zelfde gekozengroetjes
Hallo Karolien,Hele mooie jurk! Mag ik eens vragen uit nieuwsgierigheid: hoeveel kost zo'n kleedje? Ik moet nog op zoek beginnen te gaan en dan weet ik al aan wat ik me kan verwachten...Groetjes!
hey an , mijn kleed met schoenen erbij koste 1900€ wel veel geld maar voor di dag mag dat welvoor je trouwdag vind ik groetjes
Hebben we het over het zelfde kleedje? Is het B-8 set 21 met de grijze rok? En met de bustier met zo bloemen in geborduurd? Rij 6 derde foto? Want ik betaalde daar 1248 voor retouches inbegrepen. Grtz
ik denk het wel dat we het over hetzefde kleedje hebben maar ik moest 30 procent toeslag betalen voor een grotere maat en heb ook de sleep laten verlengen want ik vond dat wat kort groetjes
Heel mooi! Ik denk dat ik een gelijkaardige ga nemen, maar ben nog aan het twijfelen. Ziet er hetzelfde uit ongeveer, maar is niet met grijs maar wel bruinige rok en dito bloemen op bovenstukje.Ik vind 'mijn' jurk niet terug tussen de foto's, is nochtans ook van tzelfde merk. Anneleen, waar heb jij gekocht want er is inderdaad wel prijsverschil tussen de winkels heb ik al gemerkt.Groetjes
@Peggy, Ik heb die van mij in Prima Donna in Deerlijk gekocht (www.primadonna-deerlijk.be ). Super vriendelijk en ze puchen u voor niets (schoenen, juwelen verkopen ze ook, mr ze hebben er niets van gezegd.) De jurken van Linea zijn stola inbegrepen, mr bent niet verplicht van die bij te nemen. Ik heb die er niet bij genomen omdat het een kortje was om zo rond de nek te doen en ik vond dat niet zo mooi bij mij, ik trouw trouwens in de zomer en vond zo'n stola helemaal niet nodig. Die stola die bij mijn kleed hoorde koste 88 euro. is al verekend in die prijs van 1248.Groetjes Anneleen
ik beb mijn kleed gekocht bij lincx in hasselt en was ook heel content van de service want ze drongen ook niks op .mijn kleed was gewoon ook duurder doordat ik een halve meter aan mijn kleed gaan bij zetten omdat ik graag een lange sleep wou groetjes karolien
graag had ik jullie mening over mijn gekozen jurk het staat op de site van sincerity met als nummer 3298alvast bedankt