TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
15-3-2008
|
27-1-2008 16:47:51
Beste,
Wij zijn van het standpunt uitgegaan dat we niet willen meedoen aan de hele commercie rond trouwen!! Met andere woorden, we willen niet dat een ander er rijk van wordt. Het klinkt mss een beetje raar, maar trouwen staat voor ons niet gelijk aan 'met geld smijten', het kan ook anders. Wij gaan 's middags eten met de dichtste familie en voor 's avonds hebben we een zaal gehuurd (eerst ging het met een traiteur zijn), maar nu wordt het in die zaal een heuse trouwparty, enkele vrijwillge familieleden/vrienden staan in voor het maken van koude en warme hapjes, zelfs voorzien zij een puntzak met frietjes (wat ik dus superleuk vind), ook is er een bruidtaart, maar de nadruk ligt op het maken van plezier zonder honger te moeten lijden :-) Wij hebben een budget vooropgesteld en daar naar gewerkt en dat is echt een succes! En het beste nieuws is, niemand zal in onze zakken zitten die dag. Het kan dus ook anders. Veel succes ermee
groetjes cindy 15-03
|
|
Sofie
20-6-2009
|
27-1-2008 19:25:56
Hey bedankt voor je antwoord. Nu is het wel zo dat ik wel hou van een beetje traditie maar dat het idd niet de spuitgaten moet uitlopen:-) Mag ik misschien nog weten welke zaal je hebt gehuurd? Misschien kan ik es een kijkje nemen op de site ervan...Idd wat betreft het budget streven wij ook naar een bepaald bedrag en niet meer want het loopt allemaal zo vlug op, je houdt het niet voor mogelijk. Nu wij zijn nog maar pas gestart met alles te plannen want het is pas in juni 09 dat we trouwen. Ik zie dat jij binnenkort al trouwt...ik wens je het allerbeste toe en een leuke dag!!! groetjes, sofie
|
|
isabelle
4-10-2008
|
27-1-2008 21:13:58
Hey Sofie, Wij houden ons feest in 't Tofsteedje (www.tofsteedje.be ) in Hooglede. Het is er spotgoedkoop en je kunt er vrij een traiteur kiezen. Wel best eens kijken want er zijn al veel data geboekt. Wij kiezen voor een buffet met lasagne, paëlla, een mobiele frituur... succes met de zoektocht
|
|
saskia
7-9-2007
|
28-1-2008 9:44:02
hey sofie
wij zijn vorige zomergetrouwd en we wilden ook eerst een zaal en traiteur nemen omdat we een bbq wilden. dit zou echt (inons geval) veel maar gekost hebben dan een feestzaal. eerst en vooral moesten we al huur betalen voor de zaal, een volledige aankleding van de zaal voorzien, dan de traiteur en personeel die werken ook niet voor niks en dan heb je nog altjid niet gegeten of gedronken...
nu hebben we een zaal gezocht die bbq deed... de zaal was gratis, uitgebreide receptie, bbqbuffet en dessertenbuffet. drank in forfaitvorm tot einde feest en bediening inbegrepen tot en met de openingsdans. (daarna tien euro per ober per uur: feest duurde tot 5 uur, 2 obers was dus 100 euro)
wij waren ook maar met 66 personen en hebben een kleine 60 euro per persoon betaald, iedereen heeft kunnen eten en drinken zoveel hij wou en iedereen was supertevreden over de bediening en het eten.
ons feest was in de snip in moorsel bij aalst (weet niet van waar je bent), je krijgt alles wat ze maken van eten mooi in een lijst met de prijs per persoon en je kan dus zelf samenstellen wat je wil eten en welk budget je wil.
groetjes en succes sas
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|