Terug naar overzicht
Wij geven ons feest in het Kasteel van Moerkerke. Daar kan je receptie doen in prachtig park als het mooi weer is en ze hebben ook verschillende zalen ter beschikking. In februari wordt één van de zalen compleet in een nieuw kleedje gestoken. 't Wordt erg mooi denken wij...we zagen een "proefje" in een klein zaaltje ernaast. Je kan er nadien ook uit diverse zalen kiezen voor het avondeten, zowel grote zalen als kleinere. Mits kleine opleg krijg je het kasteel exclusief en zijn er dus geen andere feesten tegelijkertijd...Maar er zijn natuurlijk nog een heleboel andere leuke zalen...Succes!Amaryllis07-08-2009
Hey Elien,Mijn vriend en ik hebben gekozen voor hetzelfde concept. Burgerlijke trouw om half twaalf, daarna eten met de naaste familie en vervolgens een uitgebreide receptie. Wij hebben de receptie en het eten gemakkelijkheidshalve omgewisseld. Receptie in de namiddag bleek ons toch niet zo logisch vermits de gasten 's middags niet zullen laten van eten, met als gevolg weinig honger tijdens receptie. En zo moeten we ook niet nog extra broodjes voorzien voor de familie om de middag te overbruggen. Enfin, het zijn maar de problemen die wij vaststelden!Oorspronkelijk wilden we ook een zaaltje huren om de receptie zelf te doen. Maar uiteindelijk zijn we toch bij de traditionele feestzalen terechtgekomen. We hebben gewoon onze stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ons concept bij hen mogelijk was. Dit bleek geen probleem, we eten gewoon in het restaurant bij de zaal en daarna hebben we een zaal en tuin voor de receptie. Bij ons gaat het om het Lindenhof in Deerlijk. Wij zijn in elk geval blij dat we het toch niet zelf moeten regelen. Zo kunnen wij meer genieten op onze dag! Veel succes met de voorbereidingen in elk geval en hopelijks vind je snel een goede oplossing.Iris14-06-08
beste,neem eens een kijkje op de site van feestzaal de witte meulne te moorsele, www.dewittemeulne.be Dit is een zéér mooie feestzaal met héél mooie tuin. die mensen hebben het pas overgenomen en zouden dit wel aanvaarden.Ik draaide er vroeger.Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLightDj Michiel, www.sounddelight.be