Terug naar overzicht
hey,Op onze datum was hij ook al bezet, maar hij stelde dit alternatief voor: www.hetfeestviltje.be Een gelijkaardig idee als de praatpaal vind je op www.messageinabox.be of als de feestzaal in de buurt van Nederland is www.gastenboekopdvd.nl/index.htm .En anders eens aan een videograaf vragen!veel succes!www.koenenlies.bruiloftsite.nl
Informeer ook eens bij 'Videoknutselbureau' (Deinze). Lijkt mij interessant van opzet en prijs.videoknutselbureau@fulladsl.begr.Wouter
Beste Peggy,Ik vind het erg jammer dat DE PRAATPAAL volgeboekt is op jullie huwelijksdag. Daarom heb ik inderdaad www.hetfeestviltje.be in het leven geroepen: dit zorgt ook voor een heel leuke herinnering aan jullie feest en is een stuk plezanter dan een gastenboek.Ik merk dat er zich nog mensen op DE PRAATPAAL-markt gaan begeven, maar wens even te verduidelijken dat DE PRAATPAAL heel de nacht in jullie feestzaal staat, dat er met verschillende vragen gewerkt wordt waardoor de mensen inspiratie hebben om iets leuks in te spreken en ze komen ook dikwijls terug om op de volgende vraag te antwoorden. En bovendien werkt DE PRAATPAAL volledig automatisch, waardoor er niemand naast moet staan die de spontaniteit van de gasten in de weg staat.Wat er nog allemaal inbegrepen is in DE PRAATPAAL vind je op www.depraatpaal.be Nogmaals bedankt voor de interesse die jullie toonden en tonen in DE PRAATPAAL.Vriendelijke groeten,Joost DenolfDE PRAATPAAL