Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Griekenland of Egypte?

27-1-2008 20:14:20
Als alternatief voor een 17-daagse reis naar Thaïland (zie ander topic), dachten we aan 12 dagen all-in naar Griekenland (Cyprus-Paphos) of Egypte (El Gouna).
Wat zouden jullie kiezen?

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 383

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik27-1-2008 20:28:41

Tamara

beide bestemmingen zijn de moeite.
Alles hangt af van de periode wanneer je wil gaat.
Van juni tot en met september zijn de temperaturen heel geod in Cyprus en dan is het snikheet in Egypte. Alle andere maanden is het heerlijk in Egypte en een heel stuk frisser in Cyprus.

Succes bij het kiezen!

Tamara

Meld misbruik27-1-2008 22:28:07

We zouden op 7 juli willen vertrekken voor een 12-tal dagen.

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik28-1-2008 8:29:29

Hallo,

wij hebben 2 jaar geleden een zalige vakantie gehad in El Gouna, in het 3 corners Rihana Resort. Een echte aanrader! Maar je moet inderdaad rekening houden met de temperaturen, 't was bij ons half september en dan was het nog net te doen omdat El Gouna aan de kust ligt en er constant een briesje was. In het binnenland (we heben Luxor en West-Thebe bezocht) was de warmte echt niet draaglijk.

Succes ermee,
Nele

Laurie

Meld misbruik29-1-2008 7:07:46

Hey,

Wij gaan 15 dagen naar Egypte, maar doen een combinatie. Cruise + Caïro + Strandvakantie. Ik kijk er al enorm naar uit!! We trouwen in mei, dus dan zijn de temperaturen nog niet op zijn hoogst.

Groetjes,

Laurie

cindy
1-6-2009
 Meld misbruik29-1-2008 9:28:42

wij gaan dit jaar voor de 4e maal naar egypte, een echte aanrader vind ik zelf el gouna . we verbleven en verblijven dit jaar terug in the three corners.
belgisch managment en dat merk je .
groetjes

Tamara

Meld misbruik30-1-2008 12:40:26

Is het waar dat je vanuit El Gouna ruim 24u onderweg bent als je de tempels wilt gaan bezoeken?

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2008 12:50:20

je bent heel lang onderweg... meestal is excursie 2 dagen

ik zou starten met cairo rn dan el gouna als ik van jou was

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...