Terug naar overzicht
Hey, wanneer trouwen jullie juist? Mijn zus is in september daar een weekje geweest, ze heeft fantastische uitstappen gemaakt maar het weer viel er dik tegen, veel regen en sommige straten stonden blank. Maar dus buiten de regen gezien (het was er nog wel altijd warm) vond ze het er wel suuper
Cuba is een schitterend land. Ik zou zeker niet alleen op het strand blijven, maar gaan rondtrekken. Havana is echt de moeite en Trinidad (werelderfgoed) is ronduit een sprookje.
Hey Laura,Wij trouwen 26 juli en zouden waarschijnlijk eind augustus of begin september vertrekken naar cuba, dus de kans dat wij regen gaan hebben zit er wel in. Wij gaan zoiezo de eerste week rondreizen, weten wel nog niet of we het begeleid gaan doen of individueel en de laatste daagjes gaan we dan uitrusten in Varadero.Als iemand nog tips heeft ivm begeleide of indivdiueel rondreizen, altijd welkom!
hoi,mijn vriend en ik (een andere Laura ;-) zijn vorig jaar 19 dagen in Cuba op reis geweest. We hebben rondgereisd per bus (Viazul) wat heel gemakkelijk en comfortable was. We bezochten Havana, Vinales, Cienfuegos, Trinidad en Santa Clara. Vooral Havana, de streek rond Vinales en Trinidad zijn echte aanraders! Je moet zeker geen schrik hebben om op je eentje rond te reizen. Dat is echt heel goed te doen. Als je specifieke vragen hebt, mag je me altijd contacteren (laurakeustermans@gmail.com)veel succes!groetjes, Laura
Hey Karen! Doendoendoen! wij zijn vorig jaar naar Cuba geweest en het is er ronduit zaaalig! De mentaliteit, de natuur, de cultuur, echt super! Maar je moet echt rondtrekken en het best op eigen houtje, dan zie je echt het hart van Cuba. Met Viazul is de goedkoopste en comfortabelste manier (plan vooraf wel goed wat je wil zien en hoelang je ergens wil blijven), en in Havana zelf kost een taxi 2x niets, wel vooraf een prijs afspreken! je kan ook heel goedkoop bij de mensen thuis overnachten of eten (dit noemen ze paladares, dan hebben de mensen thuis een tweetal tafeltjes en krijg je hetzelfde voorgeschoteld als wat zij eten). En vaak geven de mensen je ook een adres waar je terecht kan in de volgende stad, echt een aanrader! de mensen zijn er zo eerlijk als goud dus je moet geen schrik hebben! Heel veel plezier, ik ben al jaloers! Irjen