Terug naar overzicht
Mijn lingerie kwam van daar en ik was zeer tevreden over de vriendelijkheid en hulp die ze daar boden. Wat bruidskledij betreft kan'k niet veel zeggen...Good luck,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo, ik heb mijn kleed en schoenen daar besteld en ik ben heel tevreden. Ze zijn heel vriendelijk en zeggen ook eerlijk hun mening. Veel succes!Groetjes,Lieve28/06/2008
Els,Ze zijn er super vriendelijk en nemen de tijd om je alles te laten zien. E&R was de eerste winkel waar ik ben gaan passen en heb onmiddellijk mijn droomkleed gevonden!
Hoi Els,Ook ik heb mijn trouwkleed en lingerie gekocht bij E&R. Ik vond ze er zeer vriendelijk en ze dringen zich helemaal niet op. Zo was ik niet echt te vinden voor de schoenen die ze toen hadden maar de verkoopster raadde mij aan om in februari nog eens te komen kijken, dan kwamen er nieuwe (moderne) modellen binnen die bovendien niet zo duur waren!!Ook de prijs van de lingerie valt zeer goed mee (is van het merk Selmark).Veel succes
Ik had hier geen goede ervaring, ben zelfs met een slecht gevoel buiten gegaan. Ook mijn vriendin die meegegaan was, vond het allesbehalve professioneel. Zou het niet aanraden.