Terug naar overzicht
mijn mail adres is tino-christel@pandora.be
hier ook altijd welkom, vooral voor de tekst...de officiële manier worste en beetje moeilijk, mijn vader is overleden en mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden....els2203@hotmail.com
Voorbeelden zijn bij ons ook altijd welkom.Dank u wel,HeidiHeidi.Michiels01@telenet.be
Als u zo vriendelijk wil zijn ze mij ook eventjes te mailen aubevelientje4812@hotmail.com
Hey Christel,zou jij alle voorbeelden die jij gekregen hebt ook naar mij kunnen doorsturen aub?Mijn e-mail is koetjepoels@hotmail.comDank u wel, Karen
Ook wij zijn zeker geïnteresseerd in vb van uitnodigingen.gwen.diels@hotmail.com
raar maar waar ook wij zouden een paar voorbeelden zien aub ons e-mailweschesschamp@hotmail.comalvast bedankt
kan jullie jammer genoeg niet helpen, want wij zijn ook nog op zoek naar inspiratie. ook hier dus welkom: karolien_baekelandt@hotmail.com
voorbeelden zijn hier ook welkomtamara051@hotmail.com
hoi, ben der een beetje laat mee maar mocht je het nog zien zitten wil je dan eens de voorbeelden ook naar mij toesturen?valentinevg@skynet.be
Hoi,Wij zijn zelf ook begonnen met nadenken over de uitnodigingen, maar zijn nog maar in het beginstadium. Voorbeelden bij ons dus ook welkom op smanssabine@yahoo.com. Wel ben ik van plan om met het thema te werken dan ook in de mis en op het feest terugkomt, dus mocht je ook zo'n thema hebben kan je op zoek gaan naar een passende foto of zelf iets tekenen. Mijn zus heeft bijvoorbeeld met een boom gewerkt (waar dan natuurlijk in de mis een persoonlijk verhaal aan vasthing) en die ook zelf getekend op de uitnodigingen. OP het feest gebeurde de tafelverdeling a.d.h.v. verschillende bomen waarvan een kaartje op tafel stond met wat amusante uitleg. Alvast succes ermee.
Zou je mij deze ook willen doormailenAlvast bedanktpeter.joosen2@telenet.be