Nu Online
Momenteel zijn er 742 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaars

13-1-2005 14:08:56
Wij zijn nog op zoek naar een huwelijkskaars.
Kent er iemand een leuk winkeltje? Liest in de omgeving van Hasselt.

Marleen
29-1-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1124

Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik15-1-2005 10:45:47

Dag Marleen, wij hebben onze kaars gekocht bij Beauty Candles te Mechelen, ze maken ze voor jou zoals je ze zelf graag hebt. Je kan je kleur kiezen, model en met de dame zelf overleggen wat je graag ziet. Je kan hen op de website bereiken : www.beautycandles.be . Wijzelf zijn reeds 7 dagen getrouwd, geniet van je voorbereidingen en je dag. Groetekes en nog veel succes. André en Hilde

Vanessa
9-4-2005
 Meld misbruik17-1-2005 20:25:59

Hoi Marleen

Bij de kaarskesprocessie in Lummen kan je ook heel mooie en originele kaarsen vinden...

Groetjes,
Vanessa
09-04-05 ... nog 82 dagen te gaan

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik18-1-2005 9:42:10

Hallo Marleen,

Ben je wel zeker dat je een huwelijkskaars moet kopen, want ik heb het voor alle zekerheid gevraagd aan de pastoor en toen bleek dat de gemeente deze zelf schenkt...

Groetjes,
Ingrid

Marleen
29-1-2005
 Meld misbruik18-1-2005 11:59:58

Bedankt voor de reacties!
In onze parochie moeten we er zelf voor zorgen. Het is niet verplicht maar ik vind het wel iets hebben.

Groetjes,
Marleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...