Terug naar overzicht
hey liesje,naar mij mag je gerust een foto sturen van je juwelendorienculo@hotmail.combedankt!
E-mailtje verstuurd!
HeyMijn mailbox ontvangt graag de foto's van juwelen! ;-)Alvast bedankt
HeyMijn mailbox ontvangt graag de foto's van juwelen! ;-)noesje69@hotmail.comAlvast bedankt
Hey! ook ik zou graag es kijken naar wat je besteld hebt: irjen_rasschaert@hotmail.comBedankt!
Kan je mij ook eens een mailtje sturen met je juwelen?sofie.bernaert@bcdtravel.beThanks
Kan je mij ook een mailtje sturen?tamara_vandenberghe@hotmail.comAlvast bedankt.Groetjes,Tamara & Alessandro
Ben benieuwd...Wil je foto's eens doormailen, aub?bjorn.verplancke@telenet.be
Lies,Mij mag je ook altijd een foto doorsturen.Anka.Genne@euphonynet.beGroetjes,Anka
Ik ben ook benieuwd om ze eens te zien.Mailen kan naar kaat.bekaert@skynet.beThx
ik ben ook nieuwsgierig...abe@owbunker.beBedankt!GroetjesAngela21/06/2008
hier nog een curieusekoekedoos20@hotmail.comMerci voor de tip!
ik wil ze ook wel eens zien! trouwidee@yahoo.comBedankt!
heymij mag je het ook wel doormailen want ben nog opzoek naar juwelen voor op men kleedjemiss-katje@hotmail.comgroetjes melissa
Dag Lies,Tof dat je dit laat weten! Ik zou de foto's ook wel eens zien willen zien! e-mail: snuffie_456@yahoo.comDankjewel,Groetjes,Tari
Hoi,Kan er mij iemand de foto van de juwelen doorsturen, ben supergeïntereseerd!knuffeleendje@yahoo.comHartelijk dank,ELine