Terug naar overzicht
Hallo,Wijzelf hebben in onze uitnodigingen voor de dichtste familie een aparte kaart met uitnodigigng voor de suite te volgen voor afternoon High tea en dansfeest en voor de avondgasten een andere kaart met uitnodiging voor dansfeest om 19u30 met dessertbuffet. Zo weten zij waaraan en waaraf. Succes Groetjes Anja
Hey SofieDe dichtste familie hebben wij uitgenodigd op ons avondfeest.Wat het dessertenbuffet betreft hebben wij voor volgende formule gekozen: 'U bent uitgenodigd op het dessertenbuffet en dansfeest ter gelegenheid van ons huwelijk'. Zo zien de mensen duidelijk waarover het gaat dessert en dansen, we voorzien ook een nachtbuffet maar dat zullen ze op t moment zelf wel zien...GroetjesEllen21-06-08
Dag Sofie, ik was blij met je vraag, want ik vroeg me net hetzelfde af! :-)Ik heb echter nog een bijkomend vraagje:wij nodigen tantes en ooms uit voor het avondeten, dessert en feest, alles erop en eraan, maar de neven en nichten pas vanaf het dessertbuffet. (mijn a.s. heeft er maar liefst bijna 60) Maar ik zie het niet zitten om uitnodigingen dubbel te moeten versturen bij sommige gezinnen: één voor de ouders en één voor de kinderen voor het dessert/feest. Weten jullie een manier om dit op te lossen zonder alles dubbel te moeten doen en het toch op subtiele wijze duidelijk te maken? Ik had eventueel gedacht aan gewoon 2 kleine kaartjes in elke uitnodiging, 1 ter attentie van de ouders en één tav de kinderen. De uitnodigingen zijn met foto en zo, dus niet bepaald goedkoop, maar die kleine kaartjes binnenin moeten toch haalbaar zijn, niet?alvast bedankt Jessica