Terug naar overzicht
Hallo Sophie,Ik denk dat het heel normaal is dat je begint te twijfelen, er zijn zoveel jurken.Toen ik mijn jurk had gekozen begon ik daarna ook echt te twijfelen over mijn keuze. Toen ik mijn jurk terugzag bij de eerste pasbeurt was die twijfel helemaal weg en wist ik echt: dit is mijn jurk.Nog veel succes met de voorbereidingen!Tine (nog 112 dagen te gaan!)
Hey,Ik heb dat ook. Zeker omdat ik geen spierwitte jurk heb, maar wel eentje met een glans in. Omdat het niet echt een traditionele jurk is, zit ik nu de piekeren of ik eveneens de juiste keuze heb gemaakt. (Heb er al nachtmerries van gehad!)Maar ik vermoed dat iedereen wel zo'n twijfels zal hebben.Groetjes,Katleen
Hallo,Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb ook al erg zitten piekeren over de keuze van mijn kleed, ik heb er ook al (slecht) over gedroomd ! Maar toen ik hem aanhad (als ik hem kocht)dacht ik : "dit is het! ", dus daar 'troost' ik me mee. Ik denk dat piekeren en twijfelen wel normaal is...Groetjes,Karen
ja iedereen heeft dat probleem denk ik. je ziet nog teveel andere jurken nadien op de forums of internet en je begint te twijfelen. eens je hem nogeens past is de twijfel over.
Ik twijfel ook om mijn kleedje mijn vriend is hem niet meegaan kopen, ik wou dit niet, maar nu stel ik mij telkens de vraag stel dat hij het niet mooi vindt! En eigenlijk zou je nu niet meer mogen kijken naar andere jurken, want dan begin je echt te twijfelen
Hallo Sophie,Ik twijfelde tussen 2 jurken waarbij ik echt verliefd was op een van de twee. Maar omdat ik in mei trouw en het dan niet gegarandeerd warm is en dat kleed heel laag uitgesneden was op de rug, heb ik uiteindelijk op aanraden van ouders en grootmoeder toch het andere gekozen en vaak denk ik er nog met spijt aan terug dat ik toch het andere niet genomen heb. Maar goed, nu is het te laat, ik heb gekozen en och, ik zal er ook wel goed mee staan, zeker? ;-)Groetjes,Ingrid
tja, twijfels, ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor. Ikzelf ook, je vraagt je af of je toekomstige het mooi zal vinden. Zelf heb ik het nu ook doordat ik op sites en folders nog andere mooie kleedjes zie. En ook doordat ik mijn kleed heb terug gevonden op een of andere site. Maar daar is het enkel het topje dat te zien is de rok is iets anders en zo vind ik het eigenlijk niet mooi. Dat maakt de twijfels alleen maar groter! Maar ja heb gekozen en ben toen echt met een super goed gevoel naar buiten gegaan. toen ik het aanahd had ik echt zo'n gevoel van: nu ben ik mooi, een prinses voor 1 dag. Dus nu probeer ik dat gevoel vast te houden en niet meer verder te denken.groetjes