Terug naar overzicht
Hallo, als ik het goed voorheb wordt er in Amerika ook veel meer aandacht besteed aan de "father-daughter-dance" dan hier. Eventueel kan je als eerste beginnen dansen op dat liedje met je papa, zoals in Amerika, en bv. na de helft van het liedje de muziek zachtjes laten overgaan naar een dat toepasselijker is voor alle ouders, waarbij de man dan ook de dansvloer opkomt met zijn moeder. Op die manier heb je toch dat speciale gevoel van jouw liedje met je vader, en moet de rest niet te lang wachten.Uiteindelijk is het voor het "publiek" ook een vrij lang deel, met al die slows na elkaar. wij gaan ook liedjes uitfaden en ze niet helemaal laten spelen.ik hoop dat je er iets mee bent, veel succes nog!Jessica
hallo ik trouw op vijf juli 2008 en had dit probleem ook maar na lang zoeken hebben we toch het gepaste liedje gevonden en eentje van andree hazes de song van een glimlach van een kind zo is dan ook de grotere eer aan de ouders omdat ze het liedje begrijpen omdat het nederlandstalig is en ook na het lied geven we dan een boeket bloemen aan de mama en aan de vaders een sigaar.hopelijk ben je er ook wat mee.sucses met ook dit mooie moment toch.