Terug naar overzicht
Dag Aurèlie,Wij gaan deze week ook luisteren bij het Carelshof om eventueel ons feest daar te geven. Ikzelf ben er geweest voor een familiediner (dus wel in het restaurant, niet de feestzaal) en dat was in ieder geval piekfijn in orde. Mijn ouders zijn er ook al eens naar een trouwreceptie gegaan en zij vonden het ook super. Heel verzorgd, nooit een leeg glas, alles erop en eraan. Ikzelf heb nog geen negatieve reacties gehoord op het Carelshof.
HoiWij hebben ons feest gehouden in het kasteel Carelshof en het was zalig en prachtig!De receptie hebben we buiten kunnen houden in de prachtige tuin en de hapjes en drankjes waren héél lekker.Het eten was ook héél goed verzorgd en lekker, ze kwamen zelfs nog eens rond met het hoofdgerecht!De eigenaars héél vriendelijk en behulpzaam, we konden zelf zowat onze menu samenstellen met hun hulp natuurlijk (zij moeten het klaarmaken hé!) Het dessertbuffet was veel en lekker...Ik vind het echt een aanrader, iedereen was héél tevreden en kijkt er vaak op terug!De negatieve commentaren die je hoort zullen te maken hebben met de vorige eigenaars, want die hebben de boel nogal laten verloederen. Dus de nieuwe eigenaars hebben het kasteel en tuin moeten opknappen en moeten nu nog steeds tegen die 'slechte' naam vechten!De restaurant is enkel de zondagmiddag geopend omdat je dan eigenlijk in de feestzaal zit. Dus als je daar al eens gegeten hebt, dan was dat in de feestzaal.Sommigen vinden het ook een nadeel dat de zaal een U-vorm heeft, maar dat is echt geen nadeel hoor!Wij hebben dat opgelost door mensen aan de uiteinden te zetten die elkaar toch niet kennen. Dus de ene kant van de U zaten vb. collega's en de andere kant van de U zat familie van ons. De beide uiteinden konden de eretafel zien (die staat de onderkant van de U) en ook de openingsdans (dansvloer) en het aansnijden van de taart zag iedereen...Wat ik ook een voordeel vond is dat er bovenaan een salonnetje is en dat je daar eens kan 'relaxen' in een zeteltje ofzo!Het is echt een aanrader en wij zouden het opnieuw doen!Je mag me steeds mailen: veertje1999@hotmail.comGroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007