Terug naar overzicht
Ik denk dat je de 'yanou's candlelight remix' zoekt van Heaven. Dat was dj sammy's grootste hit.Aangezien dat van 2001/2002 was vrees ik dat je bij de meeste platenzaken gaat bot vangen, met een beetje geluk kan je op itunes terecht. De welbekende p2p proggies als soulseek en limewire kunnen je waarschijnlijk wel helpen, maar vooralsnog is dat niet legaal.Ebay, en aanverwante 2de hands sites durven ook nog wel eens een oplossing zijn voor dit soort zaken.cheers, dj LeBart
beste bartbedankt voor je reactie maar het is geen remix hoor.ik heb het liedje ondertussen gevonden onder een andere naam op youtube en nu weet ik echt niet meer van wie het Is.misschien weet jij het? sasusaku we're in heaven.ik ben mijn moed aan het verliezen we waren al weken aan het zoeken. lieve groetjes Mirke xxx
Miranda, indien je ons neemt als DJ, wij hebben de videoclip die jij zoekt in hoge kwaliteit, we projecteren op scherm, net zoals de andere muziek op uw feest.info@discovideo.begrt Rik
Hey!Onze openingsdans wordt ook 'Heaven' van Do!Geef je e-mail adres en ik stuur je het wel door.Groetjes,Dirk
beste dirk dank je welmijn e-mail is mirkedeclerck@hotmail.comthx en lieve groetjes Mirke
Voila, heb het gemaild.Ik hoop maar dat hotmail bijlagen aanvaardt van 6Mb.Veel plezier ermee!Ciao,Dirk
hartelijk bedankt hé dirklieve groetjes Mirke