Terug naar overzicht
Beste Leen,Eerst en vooral gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!Deze tekst waar jij naar opzoek bent is van Vader abraham en kan je vinden via google.Omdat je zelf schreef dat jij een ode wenst te brengen aan jou ouders is het misschien wel tof om de tekst aan te passen naar alle situaties die jij en jouw verloofde hebben meegemaakt met jullie ouders.Ik zelf ga voor de 2de keer "in zee".... Heb bij de 1ste keer pech gehad.... maar in die tijd speelde dit liedje op ieder huwelijk.... en leek op den duur stevig afgezaagd en niet meer origineel.Daarom geef ik jou de raad om deze tekst aan te passen en het origineel te maken voor jouw ouders en schoonouders.Wij zijn niet meer in de gelegenheid om onze ouders te bedanken.... omdat ze te vroeg overleden zijn.... maar als ik terug dit liedje zou mogen laten spelen...... dan wist ik het wel.Ik zou Vader Abraham mijn woorden niet meer laten bepalen. Ieder kind zijn wiegje heeft ooit ergens gestaan... maar buiten die staanplaats zijn er altijd andere mooie persoonlijke gebeurtenissen die vaak vergeten worden om DAN te vermelden...En die je jezelf herinnerd als ouders er niet meer zijn.... maar die je hun wel altijd had willen vertellen. Doe het op jullie trouwdag.... want je weet nooit hoelang je de tijd krijgt om te vertellen wat je echt voelt.Het beste met alle voorbereidingen!!!Britt
Waar m'n wiegje heeft gestaan't Is niet ver hier vandaanHeeft geluk me omringd al die jarenTussen bloesem en bomenKon ik zorgeloos dromenEn geluk kon ik daar al gaan sparen't Was op een heel klein stationWaar m'n leven begon'k Leerde daar van m'n ouders toen lopenDaar vertrok toen m'n trein'k Moet er dankbaar voor zijnNu ben ik groot, maar eens was ik kleinrefr.: Bedankt liever ouders Bedankt voor 't leven Bedankt lieve ouders Voor wat u mij hebt gegeven Ik begrijp nu pas goed Wat u voor mij hebt gedaan Bedankt dat mijn wiegje In uw huis eens mocht staanU had om mij wel eens verdrietMaar dat weet een ander nietToch bleef u van mij altijd houdenIk kreeg van God een lieve vrouwEn een kind waar 'k veel van houWaar ik samen m'n leven mee bouwdeIk denk weer terug aan 't stationWaar m'n leven toen begonWaar de trein voor 't eerst ging rijdenWe kenden vreugde en pijnIk zal er dankbaar voor zijnNu ben ik groot, maar eens was ik kleinrefr.(2x)
je mag van ons de plaat "lenen".Gratiswww.videomanie.be
hallo Leen,Jou berichtje inspireerde me om hetzelfde te doen. Hoe gaan jullie dat juist aanpakken? Gaan jullie dat nummertje gewoon spelen tijdens de dienst of gaan jullie de muziek laten voorafgaan door een klein tekstje..Groetjes,Suzy
Wij gaan eerst een kort tekstje voorlezen waarna we het liedje zachtjes laten starten daar het een vrij lang is. En tijdens het liedje gaan we bloemen afgeven aan de moeders.Clouseau heeft ook een mooi liedje "Huis vol liefde"groetjesLeen