Terug naar overzicht
Hallo Christel,Ik vind dit een goed idee om dit te doen, maar maakt dit geen plekken op de kledij?Er zit daar namelijk zeep in hé.Mss moet je dit eerts eens nagaan?Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes,Tamara & Alessandro
Beste Christel,Die Nederlandse sites zijn wel betrouwbaar denk ik hoor. Ik zou die daar bestellen. Trouwens, als reactie op Tamara: je moet inderdaad goed de omschrijving bekijken maar de meeste zijn zonder zeep. Daar zit een speciaal product in dat geen vlekken maakt.
Ik zou het niet doen, want dat maakt inderdaad plekken. Al die mensen hebben mooie kleren aan...
Bij Blokker kunnen ze dit wel bestellen voor je. En iedere speelgoedwinkel op de zeedijk heeft zo'n dingen ook in overvloed :-)Succes!
wij halen de onze bij 'Hema' je kan ze er het hele jaar door vinden voor slechts 50cent per stuk!
nu vind ik die weddingbubbels wel mooier als gewone bellenblazers... mag voor die dag wel iets speciaals zijn he
beste christel ,Wij gaan dit ook doen en ga de belleblaas kopen bij zeemam die zijn spot goedkoop daar .groetjes peggy