Terug naar overzicht
Zie mijn tip van gisteren 28/01.Lies
Stuur mij even een berichtje via mijn contactformulier op mijn site. Dan neem ik contact met je op en kun je mij laten weten waarnaar je op zoek bent. Ik kijk wat ik voor je kan doen, goed?www.beadbeauties.nl Groet,Marion
Hey,Mijn juweeltjes zijn er van Swarovski! Echt super mooi. Misschien ook iets voor jou?Groetjes, katrien
@marion van beadbeauties:wil je mij een email adres drgeven. Ik zou nl ook een foto van mijn kleed willen drsturen en dat lukt niet op je site.groetjes
Ik ga binnenkort (zaterdag) kijken naar juwelen die ik gezien heb www.juwelen-mika.be . Is wel in Kruibeke.Groetjes,Lenie29/03/2008
Hoi Charlotte,Je kunt het sturen naar: beadbeauties@hotmail.comTot mails!
hallo charlotte,heb je al is gekeken op de site van victoria? ik heb mijn juwelen daarvan gekocht en ze zijn heel mooi. het is prijselijk en je hebt een garantie van 10 jaar.succes
Hey,Ik heb de mijne gewoon in de bruidswinkel gekocht. Ze kwamen met een paar setjes aan (telkens ketting, oorringen en armband), en zo kon ik ook meteen zien hoe ze op mijn kleed stonden. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een setje met pareltjes, iets wat ik zo nooit zou genomen hebben, maarhet paste gewoon het beste bij mijn jurk... Ik heb er 70 euro voor betaald.Anders zou ik gewoon eens een paar juweliers aflopen, zeker ontwerpers hebben soms betaalbare maar wel originele juwelen...Groetjes,Tania
Hoi Charlotte,je moet eens gaan kijken op de website: www.juwelen-mika.be Betaalbare en originele juwelen ontworpen door twee toffe juweelontwerpsters Mireille en Katrien (vandaar de naam: Mika).Alles is 925 zilver, nikkel- en allergievrij. Om je enkele>>> richtprijzen te geven:>>> armbanden vanaf 45 euro.>>> kettingen tussen de 60 en 180 euro.>>> ringen 45-60 euro>>> hangers en oorbellen: rond 30 euro.Eigen ontwerpen zijn ook mogelijk. Wil je meer informatie, mail: Sally_Van_Campfort@telenet.be