TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
29-1-2008 12:44:50
Ik denk dat er veel verschil zit van winkel tot winkel, van leverancier tot leverancier. De ene winkel zegt minstens 6 maanden op voorhand, de winkel waar ik ga zegt dat 4 maanden meer dan tijd genoeg is. 'k Zou zeggen: spring eens ergens een winkel in uw buurt binnen en vraag het gewoon.
Veel succes met de voorbereidingen!
|
|
silvy
4-4-2008
|
29-1-2008 13:03:21
Hallo,
Ik trouw in april van dit jaar en heb mijn jurk midden september gekocht. Nog niet alles van de nieuwe collectie was binnen maar ik vond het niet erg als het jurk was van de "oude" collectie. Ik denk dat je wel kunt wachten tot oktober maar langer dat weet ik niet. Idd, misschien best aan de winkel zelf vragen. Groetjes
|
|
Karen
13-9-2008
|
29-1-2008 13:56:40
Hey Katleen!
De winkel waar ik geweest ben raden ze aan om 6 à 7 maanden op voorhand je kleed te kiezen en te bestellen, en als je in juli, augustus of september trouwt, moet je daar nog een maand bijtellen. Volgens die telling zou je dus in september-oktober naar je kleed moeten beginnen te zoeken. Maar langer wachten kan ook, hoor. Je leest hier op dit forum berichtjes van bruidjes-in-spé die hun kleed pas 1 à 2 maand of zo op voorhand gekocht hebben ... Maak je daar dus niet te veel zorgen over, ga gewoon wanneer jij wilt. Ik trouw in september 2008 en ik heb mijn kleed begin januari gekozen (9 maand op voorhand dus). Eind april heb ik mijn eerste pasbeurt en eind juni zou ik mijn kleed dan mee naar huis mogen nemen (als alles dan in orde is). Maar mijn nicht bijvoorbeeld trouwt in april, en zij is pas een paar weken voor mij (eind december) gaan kiezen ... Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Joke
19-4-2008
|
29-1-2008 15:19:14
Wij trouwen ook dit jaar in april en ik heb gewacht op de nieuwe collectie, maar vraag inderdaad best even in de winkel!
Joke
|
|
Evi
30-5-2009
|
31-1-2008 9:50:36
De nieuwe collecties komen binnen vanaf september. Tegen november is het meeste binnen en tegen december alles. Ons huwelijk is in mei. Bruidswinkels hebben ons aangeraden om in november te komen omdat dan je dan al een heel uitgebreide keuze hebt en je idd gemiddeld op een 6tal maanden moet rekenenen. Wat je ook kan doen is gewoon eens bellen naar de winkels waarvan je nu al weet dat je es zal gaan kijken. Je vraagt hen gewoon wanneer de meeste dingen binnen zijn. Ik heb dit ook gedaan en een aantal hebben voorgesteld om mijn gegevens achter te laten, dan geven ze me een seintje wanneer de nieuwe collecties binnenstromen.
grtjs Evi
|
|
karlien
28-6-2008
|
4-2-2008 20:51:06
Dat hangt eigenlijk van veel dingen af hé. Wil je wachten op de nieuwe collectie? Ik had zoiets van 'als ik mijn zin vind maakt het niet echt uit of het nieuwe of oude collectie is". In de winkel zeiden ze ook dat die collecties altijd wel enkele jaren meegaan. Ik trouw eind juni, en heb mijn kleed in oktober al besteld. Ik kon niet wachten om te gaan kijken. Uiteindelijk was dit een groot geluk, want mijn keuze viel op pronovias, en ik moet tot midden mei wachten tot het kleed toekomt. Maar veel collecties zijn sneller te krijgen hoor. Groetjes en veel plezier
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|