Terug naar overzicht
Je kan er wel enkele ideeen opdoen.Niets verplicht je om die bepaalde firma's raad te vragen maar je kan er wel leuke dingen zien.Misschien kom je ons volgende week ook wel tegen
Hallo,Ik ben zondag naar de beurs geweest in Kortrijk. Dezelfde die volgende week in Gent staat en het was echt super de moeite.Wij trouwen in september en hebben echt concrete dingen gezien die we konden gebruiken.Het is een toffe sfeer en zoiets doe je maar een keer als je trouwt hé.Groetjes,Sophie
Ik ben op zoek naar een paar zaken.Bestaat er ergens een programma of site waar ik de standhouders kan vinden?
Hallo, Wij trouwen in juni en ik ben ook van plan naar de beurs zaterdag te gaan in Gent. Ik heb toch, van vele reeds getrouwde koppels gehoord, dat het wel de moeite is als je iets concreets wil. Dus ik zou zeggen zeker gaan en misschien lopen wij elkaar nog voorbij? groejtes, Laila
Tinneke,Je moet eens gaan kijken op www.trouw-mariage.be .Hierop staan alle exposanten.We zijn zaterdag naar Kortrijk geweest en dit was echt de moeite! Wij gaan zaterdag ook naar Gent.Groetjes, Britt
Wij zijn vrijdag naar Kortrijk geweest, en ik vond het niet zo de moeite. Ik moet wel vermelden dat wij reeds de zaal, de fotograaf, de auto's en de DJ hebben vastgelegd, en mijn trouwkleed had ik ook al gekozen. Dus al die standen konden we in principe overlaten. Schoten nog enkel de ringen over en twee of drie standen van trouwreizen. Als je nog niets hebt vastgelegd loont het meer de moeite denk ik, maar ik had verwacht wel wat meer andere zaken te zien, bloemisten vb.groetjes,Sofie
Wij gaan zaterdag ook naar Gent.Naar het schijnt is dj partysound er ook.Als dat zo is leggen we die vast.Maar ook rent-a-priest willen we er boeken.Voor de rest zien we wel.Succes en misschien tot daar.
Katleen,ik kan je gerust stellen.Beide staan ze op de beurs.Wij kregen kaarten toegestuurd van de dj.Gelukkig want zo een beurs kost veel geld als inkom.Groetjes.