Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtige dag!! Echt zalig gevoel...

29-1-2008 13:11:03
Ik hoop dat het voor jullie ook zo'n mooie dag mag worden als bij ons want ik kijk er echt op terug met een warm gevoel.

5.30 samen met mijn ventje opgestaan, douchke genomen en samen vertrokken naar de kapper
Om 7 uur dan bij de kapper en om kwart na 8 met een heel feestelijk kapsel weer buitengekomen:-)
Om 9 uur kwamen mijn mama, mijn zusje en de visagiste dan samen bij ons thuis aan en werd mijn mama eerst onder handen genomen. Alles verliep vlotjes en stipt, geen enkele stress dus. Ook rond deze tijd kwamen de mensen van vitaya bij ons thuis aan om ons te volgen op onze trouwdag. Rond half 10 kwam mijn ventje zijn pa hem dan ophalen want hij kleedde zich bij hem thuis om en pikte het bruidsboeket op. Terwijl kwamen ze de ballonnetjes voor aan onze voordeur plaatsen, zo'n wit hart met boompjes ervoor, echt mooi hoor. www.balloon-boy.be
Om half 11 werd ik dan gemaquilleerd en om 11 uur mijn kleedje aangetrokken. Dit bleek echter veel moeilijker dan geplant, gelukkig was tante Linda er om mijn mama te helpen de knopjes dicht te krijgen. Maar uiteindelijk na veel geduld was het dicht en niets te vroeg want daar was het telefoontje al. Jeroen was op komst...
Het wachten bovenaan de trap duurde een eeuwigheid daar mijn gevoel maar het moment dat ik buitenkwam naar mijn ventje toe was echt zalig. Het voelde zelfs niet koud aan, en hij zag er heel sexy uit ;-)
Dan hebben we even een paar fotootjes getrokken met de fotograaf voor ons huisje. Het zonnetje was er zelfs doorgekomen na de harde regenvlagen van die ochtend. Door de natte grond was mijn kleedje wel snel vuil maar dat zag je niet...

Dan was er een intieme receptie met de suite om dan te vertrekken naar het gemeentehuis waar we om kwart na 1 in de echt zijn verbonden. Daar werd ons ook een glaasje aangeboden en dan was het met de limo op weg naar de Kerk. Echt een fantastisch gevoel om met mijn trotse papa naar het altaar te lopen :-) echt een emo-momentje. De misviering was zeer mooi en de live-muziek gebracht door Cheeru Mampaey was ook zeer geslaagd.

Na de misviering zijn we met ons twee op fotoreportage geweest terwijl de suite in de zaal een glaasje mocht drinken. Om 18 uur kwamen dan onze eerste gasten aan en de rest van het feest verliep zeer vlot. Naarmate de openingsdans naderde kregen we wel wat kriebels aangezien dit hét verrassingsmoment van de dag zou zijn door onze danslessen. De ambiance was meteen in de zaal wanneer we begonnen te swingen, een kippevelmoment. Maar toch tot een goed einde gebracht ;-)

Om 7 uur 's ochtends zijn wij moe maar voldaan in ons bedje gekropen na een fantastisch mooi dagje.
Zoals ik al eens vernoemd heb is ons trouwdagje vervroegd geweest door de ziekte van mijn schoonmama en ik ben heel blij dat ze er nog mocht bij zijn. Ze heeft een heel mooie dag gehad, iedereen was extra in de weer voor haar en zo hoort het gewoon! Ze had een plekje om even te rusten en hierdoor is ze zelfs als 1 van de laatste gebleven. Straks mag ze om haar nieuwe uitslag gaan van haar scan onderzoek vorige week en we vrezen dat het heel slecht zal zijn aangezien ze de laatste tijd heel snel achteruit gaat. Ik vrees dat de rest van 2008 nog heel zwaar zal zijn voor ons maar deze prachtige dag kunnen ze ons niet meer afnemen.

Ik wens jullie allemaal zo'n mooie dag tegemoet!

Ik wil zeker nog even volgende organisaties vermelden die onze dag hielpen slagen:
westlimousine en limo yves voor de limousines
paul d'haene onze ceremoniemeester www.adagioceremonie.be
studioschrever die heel mooie fotolocaties had uitgezocht
Christophe en J haute Coiffure uit Hillegem
Cindy Dumoulin voor de make-up aan huis
Salons Mantovani voor een fantastisch feest en geweldig lekker eten
Dj Koen voor de ambiance tot het einde
Labaere voor mijn man zijn kostuum en onze suitekledij
Dansschool Dasa uit Assa voor de fijne danslessen
Brambroek voor de mooie bloemen

Melissa
12-01-2008
http://nl.netlog.com/Mellekeeh

Melissa
12-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1108

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik29-1-2008 13:49:11

Dag Melissa,

blij te horen dat je zo genoten hebt van deze dag!

Ik merk dat je feest is doorgegaan bij salons Mantovani. Ik en mijn vriend overwegen ook om het daar te houden en wou daarom graag eens contact met je opnemen. Kan je mij mailen met je ervaringen van de zaal?

liesbeth_vermeire@hotmail.com

Thanx!

Groetjes,

Liesbeth

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik29-1-2008 16:15:23

Hey Melissa,

Ik ben blij voor jou dat je zo genoten hebt van jouw dag en ik hoop dat ik ook zo zal genieten van de mijne :-)

Nog veel geluk en fantastische tijden met je ventje toegewenst!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik29-1-2008 17:24:45

Dag melissa,

Wij trouwen op 4/07/2008 en zijn nog op zoek naar ballonnen zoals bij jullie.

Mag ik eens vragen hoeveel dat ongeveer kost zo ballonnen in een hart vorm??

Groetjes
Kimberly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...