Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Stéetje van Brugge

16-1-2005 23:08:28
Dag Sté,

Hallo, hoe staat het met jullie voorbereidingen. Heb gehoord dat jullie trouwen in 2006 (van Barbara) Hebben jullie al een zaal? Hoever staan jullie al eigenlijk? Leuk dat ik jullie hier terug tegenkom.

Vele groetjes
en tot gauw eens zeker,
lang geleden dat ik jullie gezien heb!!!

Valerie

groetjes aan Michael

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 537

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik19-1-2005 14:13:16

Dag Sté,

Toen wij beslisten om te trouwen kon ik niet meer wachten tot 2006. Ik wilde in juni 2005 trouwen. Uiteindelijk wordt het 3/09. Hebben we allebei een beetje onze zin. We gingen het feest in een grote tent doen, maar daar kreeg ik pas de zenuwen van. Daarom beginnen kijken voor een feestzaal. We wilden ook geen ceremoniemeester, auto,... Uiteindelijk hebben we toch één wagen gehuurd voor ons. Wij trouwen ook voor de kerk. Ik vind dat daar nog het meeste werk in kruipt. Het misboekje, de muziek, de versiering, afspraken met de priester. Maar ik wil dit echt en Sander ook. Laat eens weten als jullie beslist hebben voor een zaal. Vrienden van ons trouwen in Salons Denotter in Zedelgem. Misschien ook iets voor jullie?

Succes met jullie voorbereidingen hé!! En als je vragen hebt: pinkseaside@hotmail.com

groetjes
Valerie
Groetjes aan Michael.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...