Terug naar overzicht
Dag Sieglinde,Van harte proficiat met uw huwelijksplannen! IK heb er al enkele huwelijken gespeeld, ik heb het dus allemaal héél goed kunnen observeren en ervaren! De bazin, Marieke is héél vriendelijk.Qua locatie is het echt uniek en héél mooi en modern ondanks een kasteel.Qua bediening zit het zeker snor en verloopt alles vlotjes en goed georganiseerd, ze werken er met professionele mensen samen en er is zeker genoeg volk.Qua eten is het ook wel goed, ze doen beroep op een externe cateraar nl. mensen van de Cantharel in Wevelgem. indien u in google intikt cantharel wevelgem, die alles klaarmaken in de plaatselijke keuken, indien even googlet en intikt cantharel wevelgem ziet u hun verdere gegevens.De dj die ze u daar zullen aanraden is een collega van mij: Martin Jonas, heb er al enkele feesten gespeeld voor hem, als hij niet meer beschikbaar was. Indien u verdere vragen hebt of nog geen dj gesproken hebt, aarzel zeker niet om contact te nemen!Alvast het beste toegewenst met de verdere voorbereidingen van uw huwelijk! Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLightwww.sounddelight.be info@sounddelight.be0486/344.274
Voor wie het interesseert: wij zijn vorige zondag onze menu gaan proeven in Orangerie Les Roses en die was uitstekend! Volgend weekend volgt het feest, spannend! Wij laten alleszins weten hoe het is geweest! Grtjs, Sig.