TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
24-5-2008
|
29-1-2008 20:31:41
Hallo,
Ik weet niet wat je met goedkoop bedoeld, maar ik heb mijn kleed voor 600 euro gekocht bij bruidsmode Karin in Dilsen (dat is niet zover van Genk)
Groetjes, Sarah
|
|
Ibe
22-5-2010
|
29-1-2008 21:33:03
Ga dan zeker eens kijken bij Aselin en Sposa op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder. Ik heb er jurken gepast tussen 200 en 800 euro. In beide winkel kan je ook terecht voor de bruidegom en de suite. Ze hebben er oz Miss Kelly, Miss Paris, Cosmobella,...
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:23:01
hallo inne ik weet niet of je interesse hebt in een tweedehandsjurk... ik ben vorige zomer getrouwd met een prachtige sprookjesachtige jurk van het merk pronovias.. maat 38 als je interesse hebt, laat het weten via flooreke@hotmail.com en dan stuur ik je enkele foto's door... groetjes, ann
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:23:13
hallo inne ik weet niet of je interesse hebt in een tweedehandsjurk... ik ben vorige zomer getrouwd met een prachtige sprookjesachtige jurk van het merk pronovias.. maat 38 als je interesse hebt, laat het weten via flooreke@hotmail.com en dan stuur ik je enkele foto's door... groetjes, ann
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:23:29
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:23:45
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:23:58
|
|
Ann
20-7-2007
|
30-1-2008 17:24:15
|
|
Veerle
|
1-2-2009 10:22:23
Hallo, Ik heb gisteren mijn trouwjurk gekocht bij Modehuis Magda in Ransberg (Ze hebben een website). Heb daar heel wat kleedjes mogen passen (zonder een afspraak te hebben). De prijzen vallen heel goed mee en ze hebben echt wel mooie kleedjes. Heb er heel mooie aangehad van rond de 500 EUR (en ze zien er duurder uit). Ik heb uiteindelijk mijn hart verloren aan een iets duurdere trouwjurk. Er hing zelfs een heel mooi suitekleed (een soort van paars) in de vitrine voor een 200 EUR dat perfect kan dienen als trouwjurk. Ze hebben wel niet die hele grote merken, maar persoonlijk vind ik dat niet zo belangrijk. Zolang het maar een mooi kleed is waar je je goed in voelt. Succes met de zoektocht! Groetjes, Veerle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|