Terug naar overzicht
hoi Gaelle,wat zoek je juist? indien je koperblazers zoekt kan ik je wel imperial brass aanbevelen, ik heb ze op de huwelijksbeurs in Kortrijk aan het werk gezienwww.imperialbrass.be
sorry,www.imperialbrass.tk
Hoi zonneke,Ik ben eens gaan kijken op de site en dat zag er heel goed uit. Heb er al meteen een mailtje naar gestuurd. Dankje voor de tip!groetjes!Gaëlle
graag gedaan, wij denken er ook over om ze te boeken voor de receptie
zelf ben ik ook opzoek geweest naar een bandje zonder zang, het hangt natuurlijk ook hellemaal van de sfeer van jullie huwelijk af en van jullie budget maar een dixieland band is heel erg leuk voor ons was deze te duur ben toen gaan kijken voor een dweilband maar we hebben nu een accordeonist en een vioolist geboekt een soort zigeuner muziek. misschien heb ik je op een idee gebracht. veel succes!
hoi a,het is misschien een onbeleefde vraag maar hoeveel heb jij voor die band betaald? ik vind het allemaal nogal duur,hoewel die imperial brass wel echt goed lijkt. als je liever gewoon mailt: gaelle.troukens@if-ic.org heel erg dankje voor de info!!gaelle
hey,ik ben professionele violiste en speel in groepje. We spelen dikwijls huwelijken en als we met 2 komen vragen we 250 EUR+vervoersonkosten.Bezetting is dan viool en cello.Kan aangevuld worden met fluit, gitaar en altviool.laat gerust iets weten.Sanderijn