TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
30-1-2008 7:35:19
2 cm.. is dat niet een halve kledingmaat? Dan heb ik een SERIEUS probleem, want ik weeg s'avonds soms al meer als 1,5 kg meer... haha dan past mijn kleed s'morgens wel en s'avonds niet meer
nee, ik denk dat ze een foutje gemaakt hebben, en dat moeten ze dus wel echt rechtzetten!
|
|
sarah
17-5-2008
|
30-1-2008 7:36:25
oh ja, ik trouw 17 mei en heb de eerste pas, slechts 6 weken op voorhand. voor het geval dat je nog bijkomt of afvalt...
|
|
Jitse
6-9-2008
|
30-1-2008 8:51:58
Ik vind wel dat je je kleed heel snel mag gaan halen! Ik heb mijn laatste pasbeurt pas 2 weken voor de trouw. (de eerste 3m voor de trouw). Maar los daarvan hebben zij jou niet te dicteren dat je wel of niet moet afvallen! Dik of dun! Heb nog 'ns zo'n verhaal gehoord, vraag mij af waar die verkoopsters het lef halen. En trouwens hebben ze jou gewogen misschien de eerste keer! 1kg is NO WAY 2cm!!!! Laten aanpassen zou ik zeggen! Succes!
Jitse 060908
|
|
d
7-9-2008
|
30-1-2008 9:06:41
hey
bij mij hadden ze dat ook teveel ingenomen dat was 1 week voor mijn trouw ze hebben dat direct opgelost.iedereen kan fouten maken maar dat ze het dan oplossen ook é.ik zou het zo niet laten je betaald tenslotte genoeg dat ze maar moeten maken dat het in orde is.
grtjs
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
30-1-2008 9:14:45
Wat een lef zeg! Ik zou trouwens vragen om de jurk nog wat langer daar te laten voor een volgende pasbeurt. Het is nog vier maand voor je trouwt en dat is best een stresserende periode, waardoor de meeste bruiden die laatste maanden sowieso nog wat vermageren. Veel kans dat ze het nog meer moeten innemen tegen die tijd. En trouwens, ik trouw binnen anderhalf jaar en ben met mijn dieet gestart. Ik ben ondertussen al vier kilo kwijt en dat is nauwelijks 2 cm... dus ik betwijfel of 1 dom kilotje het verschil kan maken. Ze hebben gewoon een fout gemaakt en weigeren het nog toe te geven ook. Op je strepen staan zou ik zeggen! JIJ betaalt HEN en ze hebben jou geen bevelen te geven!
Groetjes,
Liesbeth
|
|
els
|
30-1-2008 11:34:25
hoi,Ik trouw 30 mei en moet pas 8 april mijn eerste pas gaan doen.vind het ook wel vroeg dat ze u kleed nu al mee geven zou er niet mee akkoord gaan.Zoals al gezegd je betaalt er uiteindelijk toch ook voor.Normaal zou je pas twee weken voor je trouw u kleed mee mogen krijgen en daar nog is passen en eventueel aanpassingen doen. hopelijk kom je er uit. groetjes
|
|
Lien
16-2-2008
|
30-1-2008 12:55:19
Dat is gewoon veel te vroeg om je jurk af te halen!!!! Ik trouw op 16.02 en heb mijn eerste pas eind decemeber gehad en mijn tweede pas op 14.02. Dat is toch de gebruikelijke manier van werken...dacht ik. Lien 16.02.2008
|
|
wendy
27-9-2008
|
30-1-2008 14:40:07
hey kelly, laat je niet overroepen hoor! mijn idee hebben ze een fout gemaakt en is het te moeilijk om het toe te geven. je hebt trouwens meer dan een kilo nodig om 2 cm meer te hebben! het is trouwens nog veel te vroeg om je kleed al mee te krijgen. je gaat van de stress en zenuwen waarschijnlijk toch wat kilo's verliezen en dan sta je daar met een jurk die je te ruim gaat staan. mag ik vragen in welke winkel je kleed gekocht is? groetjes
|
|
Isabel
11-8-2007
|
30-1-2008 15:48:46
Hallo,
ik ben getrouwd op zaterdag 11 augustus en ben pas dinsdag de 7de mijn kleed gaan afhalen. Ik was blijkbaar wat kilo's afgevallen door de stress want mijn kleed zakte af hoewel het op maat gemaakt was. Ze hebben er nog 2 uur werk aan gehad voor het perfect was. Ik ben ondertussen alweer bijgekomen, toch zeker 4 kilo en ik kan nog altijd in mijn kleed. Dus dat verhaal van die ene kilo kan echt niet kloppen. Ik vind ook dat het onmogelijk kan dat je je kleed nu al meekrijgt en het dan niet meer kan aangepast worden. Ik zou als noodplan toch voorzien dat je een naaister ofzo achter de hand hebt die de week voor je trouw indien nodig nog iets kan aanpassen. Ofwel moet je vragen of je je kleed niet later mag afhalen. Op je strepen staan want ze gaan duidelijk in de fout.
Groetjes en succes, Isabel
|
|
Christel
30-6-2007
|
30-1-2008 16:21:35
dag Kelly
er is inderdaad iets niet juist hoor ! Ik ben twee weken voor de trouw mijn kleed voor de laatste maal gaan passen, dan indien nodig nog retouches, en twee dagen voor het huwelijk ben ik het gaan ophalen. Je gewicht kan inderdaad nog heel wat schommelen..en zij moeten zich aanpassen
Trek je stoute schoenen aan hoor, want je bent in je gelijk
groetjes Christel getrouwd op 16 juni
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|