Terug naar overzicht
hey christel , ik weet wel niet van waar je bent maar wij zijn onze huwelijkskaars gaan kopen in scherpenheuvel daar kosten de kaarsen ongeveer tussen de 40€ en de 80€ groetjes
Ergens op dit forum werd deze vraag ook al gesteld, misschien eens zoeken?
Hallo Christel,Vanwaar ben je afkomstig?Ik woon in Herelbeke en hier is er een pastorale winkel. (De Bron)Daar kan je alles vinden zoals kaarsen, kruisjes,...Hopelijk vind je ook zo'n winkel in uw streek.Groetjes,Tamara & Alessandro
In abdijen kan je daar ook we voor terecht denk ik, bv de abdij van Tongerlo.Joke
Hey,Wij hebben de onze besteld via www.beautycandles.be , ze kostte ons nog geen 20 euro en voldeed volledig aan onze wensen.Groetjes,Kim
de kaarskesprocessie in lummen heeft er ook hele mooie!!!!
HoiWij bestelden onze kaars bij jokakaarsen. www.jokakaarsen.be Je vindt daar ook modernere kaarsen enz...
ik heb mijn huwelijkskaars gehaald bij Sente & Van Bael in Sint-Pieters-Rode. Heel sympathieke mensen en veel keuze. Alles is er mogelijk (er bestaat ook site:www.kaarsen-sente.be )
Hivia de priester konden wij een kaars bestellen voor ca 40 euro. Zelf vond ik dat duur. Wij hebben een mooie kaars in de Hema gekocht voor 3 euro of zo en zelf een etiket op doorzichtig plakpapier (etiketpapier dat we ook voor onze enveloppen voor de uitnodigingen hadden gebruikt) opgekleefd. Goedkoop en mooi. 40-50 euro voor een kaars, ik vond het er gewoon wat over. Succes