Terug naar overzicht
Touw je met UVV of zo of steek je het helemaal zelf in elkaar?
Indien je wil, mag je je mailadres geven, dan kan ik een paar teksten doorsturen.En neen, ik stuur ze niet naar iedereen door: ze zijn met wat zoekwerk op het internet te vinden. Mogelijke voorbeelden zijn: zinnigeverhalen.nl of zininverhalen.nl
Alvast bedankt!!!katrien.hacour@tiscali.beja via UVV
Het is onderweg.
Hallo,ook wij organiseren onze eigen plechtigheid. En blijkbaar is het wel moeilijk om een voorbeeld te vinden voor een alternatieve viering. Ik stuur je alvast een paar voorbeelden van misboekjes op. Voorbeelden van boekjes van alternatieve vieringen mogen ook steeds naar mij doorgestuurd worden, kan best nog een beetje inspiratie gebruiken :)groetjes,marijke
Dag mensen, een voorbeeldboekje kan ik je niet geven, omdat onze vieringen heel persoonlijk zijn én over het trouwkoppel gaan.Bij interesse voor een mooie en sterke viering: goedeherder.be
Het is natuurlijk niet te doen om de persoonlijke teksten, eerder om de manier van opbouw van zo een boekje. Zo een boekje is zeer persoonlijk maar soms haal je wel goede ideeën uit iemand anders zijn boekje.Vandaar de vraag :-)
www.goedeherder.be is vrij katholiek.Is niet echt het gene wat we zoeken...toch bedankt!!