Terug naar overzicht
Wij hebben onze trouwringen gekocht bij juwelier Eversen in Assebroek. Zeer goeie service, vriendelijke mensen. Ze bieden als extra service dat je samen mag gaan kijken als ze de ringen maken. Dit is uniek in België. Wij vonden dat persoonlijk heel leuk. Succes met de zoektocht!
Hey,Fede di oro in Izegem...Heel veel keus, worden op maat gemaakt en niet duur.Groetjes, katrien
Bij Fede di oro wel best op voorhand afspraak maken.
Fabrigold is toch wel één van de goedkoopste die we gevonden hebben.
fabrigold!hebben daar onze ringen gevondenzeer vriendelijke mensen en je kijkt op gemak, rekening houdende met budget
Wil toch wel eens zeggen dat wij ook bij Fabrigold gaan kijken zijn. Vond ze daar heel opdringerig. En wilden persé de duurste ringen aan ons verkopen, de goedkopere braken ze af. Voor dezelfde kwaliteit hebben wij zeker hele mooie gevonden, die niet te duur zijn, bij juwelier Eversen.
SylviaWij hebben onze trouwringen gekozen bij juwelier Eversen te Assebroek. Over 2 weken mogen we zien hoe ze onze ringen maken. 'k Zou zeggen: de moeite waard om eens een bezoekje te brengen.Joke27/06/2008
Hey Ook afkomstig van't Brugse. Mijn ervaring is dat ze in onze streek wel overal zo 't zelfde hebben: tessina, duo ... Dat vond ik niet zo leuk!Ferre di oro was ons eerste idee: betaalbare ringen en vriendelijke mevrouw. Op de beurs van Kortrijk was't ne man, en die stelde me wat teleur en vond ik ook opdringerig. Fabrigold: vond ik niet echt mijn gedacht binnen hun budget. En ook niet vriendelijk!'t Is uiteindelijk een heel eind hier vandaan geworden: Antwerpen!! Ik ben heel blij met die keus, 't is een eind weg maar hebben daar mooie, unieke ringen gevonde, betaalbaar. En heel vriendelijke mensen die supersnel reageren als ge mailt! 't Mag wel van iets verder zijn voor ons want ne trouwring koopt ge liefst toch maar 1 keer é! Neem eens kijkje bij Wim Meeussen.Voorts is mijn verlovingsring van Eversen. Heel vriendelijke mensen, maar zoals ik eerder zei: traditionele ringen. Maar die kunnen ook heel mooi zijn vind ik! Das beetje persoonlijk aanvoelen é!Succes!Valentine
Wij zijn naar Fabrigold geweest.De eerste keer dat mijn vriend ging om mijn verlovingsring te kopen vond hij ze ook wat opdringerig, maar hij heeft zich niet laten doen en heeft zelfs nog korting gekregen terwijl er normaal geen korting was op die ring :-)Onze trouwringen van daar vallen goed mee van prijs vind ik.