Terug naar overzicht
hey meid, Ik vind dat dido mss iets te snel is, wij komen er ook echt niet uit welk liedje. als ik klein was zei ik altijd als ik liedjes hoorde. Als ik ooit trouw dan word dat mijn liedje. Maar nu we er zelf voorstaan zou ik het echt nie weten, teveel keus. Succes Ps: angel wordt idd veel voor begrafenissen genomen. Maar als jullie het mooi vinden waarom niet dan.
als je je er goed bij voelt ... resoluut voor gaan, het is jullie feest, jullie monent ... laat de rest denken wat ze denken.Blijf je het te snel vinden neem je een andere openingsdans en vraagt aan de dj om 'life for rent' later op de avond zeker te spelen ... en je danst die eveneens met je man.cheers, dj LeBart
indien je me mailt, dan kan ik deze snelheid makkelijk aanpassen naar trager, zonder dat je er iets van merkt of hoort, grt Rikinfo@discovideo.be
hoi, je kunt misschien privé danslessen gaan volgen.ze leren u dan perfect op datliedje dansen.en neemt niet zo veel tijd in beslag.is altijd mooier dan een gewone slow.groetjes