Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

unieke trouwringen maar niet tegen een duizelingwekkende prijs

31-1-2008 0:48:56
Unieke ringen in zilver, wit goud of titanium dat maakt niet uit als ze maar origineel zijn en tegen een redelijke prijs. Alle toffe, mooie, unieke ringen waren duizelingwekkend duur die we tot hier toe vonden. Het liefst rond Antwerpen of Mechelen, Een uniek ontwerp mag natuurlijk ook. Wie heeft er een idee?

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 2730

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 8:15:14

Hey,

Wij hebben ons paar van bij Wim Meeussen, voor 620 euro in totaal. Het was nu wel (toevallig, goed voor ons) één van de goedkoopste die ze hebben. We zien ze nl ook niet graag té dik, en dat scheelt natuurlijk. Het was toch door ze eens te passen dat we plots overtuigd waren, helemaal anders dan prentjes kijken op het internet. Dus als je een beetje geluk hebt, kan je ze zeker ook in de duurdere collecties terugvinden...

Groetjes,

Tania

Kizzy
21-6-2008
 Meld misbruik31-1-2008 8:19:20

Hey Sylvia,

wij hebben onze ringen gekocht bij Fede di Ore in Izegem.
Ze hebben een aantal standaard ringen, maar deze kunnen helemaal aangepast worden aan jullie smaak.
Wij zijn zelf van Vilvoorde, dus Izegem was voor ons ook een eindje rijden, maar als je hun prijzen bekijkt is het de afstand meer dan waard.
Je kan is een kijkje nemen op hun site www.eigencreaties.be

Groetjes
Kizzy

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 8:46:33

Bij Fede di oro, wel best eerst een afspraak maken.

dorien

Meld misbruik31-1-2008 9:45:56

zeker eens langsgaan bij fede di oro!
tussen de 500€ en 800€ voor een paar vinden jullie zeker iets moois! wij zijn alvast overtuigd en hebben een afspraak gemaakt om onze trouwringen te kiezen. Je hoeft ook maar één keer naar Izegem te gaan, ze hebben leveringspunten in elke provincie en die levering is denk ik zelfs gratis (ook aan huis?) wij maken er een daguitstap van omdat het voor ons ook een eindje rijden is

groetjes

Karen
24-11-2007
 Meld misbruik31-1-2008 10:11:13

Hallo bruidjes,

Wij zijn in november getrouwd en hebben onze zilveren trouwringen gekocht bij Kwesto in Gent. We hebben 246 Euro betaald voor beide. De ringen zijn origineel en hebben er al hele goede reakties op gekregen.
Je kon onze ringen ook in wit goud krijgen, dan zouden ze zo'n 700 Euro samen kosten, maar dat vonden we nogal veel, want ik ben een beetje een klungel en ben al wat juwelen kwijtgespeeld...

Groetjes
Kaz

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-1-2008 13:14:06

Hallo,
Bij Gerda De Vrij in Antwerpen (www.gerdadevrij ) vind je ook nog betaalbare gouden trouwringen. Wij kochten de onze daar en hebben ongeveer 750 euro betaald, maar goedkoper kan ook denk ik. een heel vriendelijke dame trouwens
Groetjes

Hilde

Meld misbruik31-1-2008 13:29:31

hallo,
en als je witgoud wil, kan je dan bij Wim Meeussen of Gerda De Vrij nog 'schappelijker' gesteld zijn dan bij de klassieke grote merken?

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik31-1-2008 18:22:22

Als je enkel goud in je ring wilt zeker: de onzen (7mm breed) waren bij Gerda De Vrij 670 euro per paar, ik heb bij anders juweliers ringen gepast (ook enkel goud) die meer kosten per stuk.

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik31-1-2008 18:38:04

hallo

Wij hebben vrijdag onze ringen besteld bij Wim Meeussen in Antwerpen. Dat was voor ons toch een eindje want zijn van Brugge. Maar kon ons niet veel schelen, want vinden ze uniek, betaalbaar en heel mooi! Absoluut een aanrader. Ze hebben ook ongelakte wit gouden ring. Echt speciaal!
Als ge wilt, heb nog een mailke staan van hem met zijn ringen en prijslijst: stuur mailke naar valentinevg@skynet.be als ge interesse hebt!
Succes!

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik31-1-2008 19:00:09

Wij vinden de collectie van Xen niet mis, daar heb je voor 450 euro 2 ringen!

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 19:28:30

Hey

Wij zijn ook in de collectie van Xen gaan kijken (omdat ik al veel juwelen heb die van deze collectie zijn), maar wat wij mooi vonden ging van 1200 euro voor de ring voor de bruid tot 900 euro voor die voor de bruidegom...

Wij gaan eens kijken bij Hans Sonnaert...

Groetjes,

Evelyn
www.nielsenevelyn.be

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 20:26:52

Om nog op je vraag te antwoorden: onze ringen zijn in de natuurlijke kleur van witgoud (niet gerodeerd) bij Wim Meeussen, is zo tussen wit en geel. Je kan ook gerodeerd witgoud kiezen, geel goud of rood goud, als ik mij niet vergis.

Ik denk niet dat de prijs daardoor veel veranderd...

Groetjes,

Tania

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik1-2-2008 7:45:32

Hoi Sylvia,

Wij hadden ook prachtige ringen gezien op de huwelijksbeurzen van Brugge en Gent. Dit van de ontwerper Hein Vera. Ik vond ze ook te duur daar we ons huwelijk zelf moeten bekostigen. Mijn vriend daarentegen dacht hetvolgende: Ringen zijn het enige van je huwelijk (los van de herinneringen, de foto's enz.) dat blijvend is. Je draagt ze dagelijks en hopelijk voor de rest van je leven! Dus waarom zou je daar nu echt op besparen? Tja, aan de ene kant heeft hij wel een punt... Bijgevolg hebben we de ringen die we niet uit ons hoofd konden zetten gisteren besteld. En toen ik er één om mijn vinger deed om te passen was ik inderdaad toch tevreden dat hij me had overgehaald om dit te doen!
Je moet trouwens prijs-kwaliteit verhouding ook in het oog houden. Al mijn gouden en zilveren ringen vervormen na een tijdje. Van deze is gegarandeerd dat ze dit niet zullen doen!

Groetjes,

Delphine 06/06/2008

Sally

Meld misbruik5-2-2008 19:21:44

Je moet eens gaan kijken bij www.juwelen-mika.be
Twee toffe dames maken jouw idee en ze hebben ook een uitgebreid gamma originele ringen, waaruit je kan kiezen. Zij hebben hun atelier thuis: de ene ontwerpster in Schoten en de andere in Kruibeke. Kijk maar eens op hun website en anders mag je mij ook steeds mailen: Sally_Van_Campfort@telenet.be

Sally

Meld misbruik5-2-2008 19:22:00

Je moet eens gaan kijken bij www.juwelen-mika.be
Twee toffe dames maken jouw idee en ze hebben ook een uitgebreid gamma originele ringen, waaruit je kan kiezen. Zij hebben hun atelier thuis: de ene ontwerpster in Schoten en de andere in Kruibeke. Kijk maar eens op hun website en anders mag je mij ook steeds mailen: Sally_Van_Campfort@telenet.be

Sally

Meld misbruik5-2-2008 19:22:15

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...