Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's trekken voor de kerk?

31-1-2008 10:08:32
Hallo iedereen,

wij zitten een beetje in de knoop met onze dagindeling. Ik zou héél graag hebben dat mijn ventje mij bij mijn ouders thuis komt halen en mij daar pas voor de eerste keer in mijn kleedje ziet!!!

ons huwelijk voor de kerk is gepland om 14u30, ik reken ongeveer een uurtje en nog een halfuurtje om met de mensen een beetje te babbelen enz dus gedaan om 16u00 een rit van 30 min naar feestzaal (als er geen ongeval op de E40 gebeurt ;o) )
dus hebben we nog een halfuurtje om ons op te frissen want de receptie begint om 17u00

dwz dat wij geen foto's na de kerk kunnen trekken en dit voor de kerk moet gebeuren. Zijn er hier nog bruidjes die dit risico genomen hebben? (ik mag er niet aan denken dat ik met een vuil kleed de kerk binnenwandel!)

ik had dan het idee dat mijn ventje mij mét de suitewagen zou kunnen komen ophalen om 12u00 en wij dan onze foto's kunnen trekken? de rest van de suite zou dan eigenlijk maar tegen 13u bij mijn ventje thuis vertrekken en aansluiten bij de suite bij mijn ouders thuis. denken jullie dat wij hierdoor voor alles genoeg tijd hebben voorzien?

ik weet het echt niet hoor ;o)

bedankt!

dorien

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1224

kristel
5-7-2008
 Meld misbruik31-1-2008 10:19:45

hallo,

wij laten ook foto's trekken voor de kerk, dat komt zo het beste uit voor ons. omdat we van de kerk willen doorrijden naar de zaal. wij vonden dat geen enkel probleem. mijn schoonzus heeft dit ook zo gedaan en daar was ook geen probleem. het enige wat je moet doen is je ringen aandoen voor de foto's niemand mag die zien, daarna terug uit en in de kerk overhandig je ze officieel.

nog veel plezier met het plannen.

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik31-1-2008 10:27:19

Wij gaan ook de foto's trekken voor de kerk, maar we doen waarschijnlijk onze ringen niet aan. Daar moeten we dan achteraf nog wat fotootjes van nemen!

Joke

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-1-2008 11:04:43

Wij trekken ook de foto's voor de kerk... mijn ventje komt mij halen en dan vertrekken we samen rond 10 uur om tegen een uur of 12 terug te zijn. Kies anders je locatie een beetje gericht op de wens om je kleed proper te houden hé... Foto's in 't groen is mooi maar iedereen weet dat grasvlekken bijvoorbeeld bijzonder hardnekkig kunnen zijn...
Succes!
Lien
16.02.2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 13:14:44

Wij trouwen om 11u voor de wet en om 14u voor de kerk. De foto's worden ertss genomen. Niet gaan zitten is dan dus de boodschap.

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik31-1-2008 13:50:23

wij houden de fotoshoot in de voormiddag en trouwen zowel gemeentehuis als kerk in de namiddag

erik

Meld misbruik31-1-2008 16:01:20

Beste Dorien,

Ik doe geregeld ook fotoreportages en als raad kan ik geven : probeer het rustig te houden.
Als je moet "krossen" van hier naar daar om daarna doodop op de receptie te komen heb je er ook niet zoveel aan.
het is Jullie dag, ook 1 om ervan te Genieten.
Op voorhand foto's nemen zou ik bij jullie zeggen.
Het kleed opnemen. Ik neem sowieso altijd een wit laken mee om bv ergens op't gras of op een bank te gaan zitten. Gras kleurt inderdaad nogal vlug (vooral nat).
Denk er even over na, maar vooral Geniet van jullie mooie dag.

groetjes

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-1-2008 17:03:30

hallo,
wij zijn om 14u voor de kerk getrouwd en zijn in de voormiddag op reportage gegaan... zoals hieronder al gezegd werd, neem je tijd... wij hadden drie uur en dat was misschien iets teveel, maar zo hebben we ons absoluut niet moeten opjagen: niet in de voormiddag en niet na de mis. Wij zijn na de mis ook een half uurtje blijven 'plakken', tegen 16u waren we aan de zaal en om 16.30 begon de receptie... zo heb je tenminste tijd genoeg.
Wat je kleed betreft: ik had een sleepje en dat was idd al een beetje vuil, maar zo goed zag je dat niet, iedereen kijkt trouwens naar jou, je gezicht, je kleed en niet naar de onderkant van die sleep:-)
Groetjes

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 20:32:16

Hey!

Wij trekken ook fotos voor de kerk. De fotograaf zei dat dat echt nog wel gebeurde en hij brengt lakentjes en dekentjes mee zodat het kleed niet vuil wordt!

Geniet ervan!

Cathy
24/5/2008

PS wij gaan ook onze ringen aandoen en dan weer uit voordat we de mis binnengaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...