Terug naar overzicht
hallo,wij laten ook foto's trekken voor de kerk, dat komt zo het beste uit voor ons. omdat we van de kerk willen doorrijden naar de zaal. wij vonden dat geen enkel probleem. mijn schoonzus heeft dit ook zo gedaan en daar was ook geen probleem. het enige wat je moet doen is je ringen aandoen voor de foto's niemand mag die zien, daarna terug uit en in de kerk overhandig je ze officieel.nog veel plezier met het plannen.
Wij gaan ook de foto's trekken voor de kerk, maar we doen waarschijnlijk onze ringen niet aan. Daar moeten we dan achteraf nog wat fotootjes van nemen!Joke
Wij trekken ook de foto's voor de kerk... mijn ventje komt mij halen en dan vertrekken we samen rond 10 uur om tegen een uur of 12 terug te zijn. Kies anders je locatie een beetje gericht op de wens om je kleed proper te houden hé... Foto's in 't groen is mooi maar iedereen weet dat grasvlekken bijvoorbeeld bijzonder hardnekkig kunnen zijn...Succes!Lien16.02.2008
Wij trouwen om 11u voor de wet en om 14u voor de kerk. De foto's worden ertss genomen. Niet gaan zitten is dan dus de boodschap.
wij houden de fotoshoot in de voormiddag en trouwen zowel gemeentehuis als kerk in de namiddag
Beste Dorien,Ik doe geregeld ook fotoreportages en als raad kan ik geven : probeer het rustig te houden.Als je moet "krossen" van hier naar daar om daarna doodop op de receptie te komen heb je er ook niet zoveel aan.het is Jullie dag, ook 1 om ervan te Genieten.Op voorhand foto's nemen zou ik bij jullie zeggen.Het kleed opnemen. Ik neem sowieso altijd een wit laken mee om bv ergens op't gras of op een bank te gaan zitten. Gras kleurt inderdaad nogal vlug (vooral nat).Denk er even over na, maar vooral Geniet van jullie mooie dag.groetjes
hallo,wij zijn om 14u voor de kerk getrouwd en zijn in de voormiddag op reportage gegaan... zoals hieronder al gezegd werd, neem je tijd... wij hadden drie uur en dat was misschien iets teveel, maar zo hebben we ons absoluut niet moeten opjagen: niet in de voormiddag en niet na de mis. Wij zijn na de mis ook een half uurtje blijven 'plakken', tegen 16u waren we aan de zaal en om 16.30 begon de receptie... zo heb je tenminste tijd genoeg.Wat je kleed betreft: ik had een sleepje en dat was idd al een beetje vuil, maar zo goed zag je dat niet, iedereen kijkt trouwens naar jou, je gezicht, je kleed en niet naar de onderkant van die sleep:-)Groetjes
Hey!Wij trekken ook fotos voor de kerk. De fotograaf zei dat dat echt nog wel gebeurde en hij brengt lakentjes en dekentjes mee zodat het kleed niet vuil wordt! Geniet ervan!Cathy24/5/2008PS wij gaan ook onze ringen aandoen en dan weer uit voordat we de mis binnengaan