Terug naar overzicht
Op internet kan je heel wat lettertypes downloaden. Gewoon via google free font.Groetjes,Ann
Bedankt!! Ga ik zeker doen...alleen...zijn deze dingen echt gratis en heb jij toevallig een bepaalde font al gebruikt? grts,Karen
Hey wij trouwen op 28/5/05. Ons misboekje is bijna klaar en wij hebben het lettertype americana ofzoietske gebruikt. Je moet het maar is proberen ik vind het wel geslaagd. Dit is ook het lettertype dat voor de uitnodiging zal gebruikt worden door de drukker. Misschien kan je je ook basseren op je uitnodiging en aan de drukker het lettertype vragen en het dan op internet zoeken. Groetjes en veel plezier met alles
Jahoor die lettertypes zijn gratis. Wel maar voor een bepaalde duur bv 1 maand. Je moet best wel dadelijk testen of je printer dat lettertype kan printen, bij sommige lettertypes is dat niet het geval.Groetjes,AnnNog 164 dagen
ik gebruikte het lettertype bradley sierlijk maar toch nog eenvoudig, dit wersd eveneens gebruikt voor de uitnodiging en de menu's op tafelnog vragen, ik wil je wel helpen