TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Céline
24-5-2008
|
31-1-2008 17:14:32
Bij ons komt Wendy Fiers, ze is van Sint Niklaas. We hebben ze 1 x gehoord tijdens een huwelijksmis van vrienden en het was prachtig. Kippevelmomenten. Ze heeft vroeger nog eens meegedaan aan de preselectie van Eurosong en werd toen tweede.
|
|
sylvie
7-2-2009
|
31-1-2008 17:21:02
Hey Céline,
En verplaatst ze zich ook tot Limburg? Zou ik gegevens kunnen krijgen van haar? groetjes
|
|
Sofie
23-5-2008
|
31-1-2008 19:22:32
Hallo Sylvie,
Ik kan je Jozefien Defeyter uit Wetteren aanraden. Zij komt live zingen tijdens onze kerkdienst op 23/05/08 en wordt daarbij begeleid door een pianist.
Zie zeker ook: http://www.myspace.com/jozefiendefeyter
Het is echt een hele toffe dame die gepassioneerd is door zang & muziek en mee helpt denken welk muziek het beste bij jouw viering past!
Veel plezier bij de verder voorbereidingen!
Groetjes Sofie
|
|
Cisca
8-8-2008
|
31-1-2008 19:39:20
Hallo, Moet het een vrouw zijn? Bij ons komt mark stans zingen in de kerk hij speelt dan zelf piano/key-bord.mark is van leopolsburg en qua prijs ook goed. als je graag meer info had surf naar http://www.realtimeband.be/ Het is een coverband maar mark komt ook naar de kerk. groetjes cisca
|
|
David
|
31-1-2008 19:59:27
Hoi ,
Wij bieden misschien een alternatieve oplossing voor jullie.
Wij zijn een jong koppel in zingen zowel duetten als solo's = 3 in 1
Interesse? Via het onderstaand e-mailadres kan je een playlist en sample aanvragen.
Veel succes en misschien tot gauw!
groetjes,
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Sarah
15-9-2007
|
31-1-2008 23:17:36
Hey sylvie
neem eens een kijkje op de site van amantes: : http://www.amantes.be
Je kan daar ook demos beluisteren, onze huwelijksmis was daar hun echt prachtig.
Groetjes
sarah
|
|
katia
|
1-2-2008 8:56:07
www.ks-closed.com 20 jaar ervaring Special playlist voor huwelijken op aanvraag ook demo's Groetjes
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
4-2-2008 21:36:31
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)
Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Groetjes,Jozefien
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
4-2-2008 21:36:46
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)
Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Groetjes,Jozefien
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
4-2-2008 21:37:00
Hallo!
Groetjes,Jozefien
|
|
Ilse
|
5-2-2008 10:44:28
Dag Sylvie,
Mocht je een zangeres en gitaar overwegen (eventueel aangevuld met dejmbé) moet je zeker eens op www.yune.be gaan luisteren !
Groetjes,
Ilse
|
|
Ilse
|
5-2-2008 10:44:44
Dag Sylvie,
Mocht je een zangeres en gitaar overwegen (eventueel aangevuld met dejmbé) moet je zeker eens op www.yune.be gaan luisteren !
Groetjes,
Ilse
|
|
Ans
|
20-3-2008 13:14:27
Als U me een email stuurt met de precieze datum en locatie, dan kan ik U een aanbod toesturen en wat nummers (ans@abtproducts.nl). We komen er vast wel uit.
|
|
Caroline
|
27-5-2008 18:09:05
Hallo Sylvie,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|