Terug naar overzicht
Liesbeth,Hangt ervan af hoe je het bekijkt; ik vind het tof om ze erbij te hebben. We wonen ver van onze familie en dus iedereen komt van ver voor onze trouw. de kinderen (tussen de 2 en 9 jaar)konden dus na de mis niet naar huis gevoerd worden bij een babaysit, en ze komen mee (zelfs voor het avondfeest). De familie blijft wel slapen in het hotel in de buurt, dus we voorzien een babysit in het hotel. Tijdens het feest zullen we waarschijnlijk een kindermenu voorzien en ze kunnen in een apart klein zaaltje zitten (met een tv en video's) die we gaan voorzien. Lijkt ons zo een goede oplossing (voorstel van de man die de catering doet). hoop dat je er iets aan hebt. veel succes nog, Liesbet
Hoi Liesbeth,Bij de trouw van mijn broer waren er ook een hele hoop kleine kinderen. Zij hebben bij het kiezen van hun feestlocatie hiermee rekening gehouden en gekozen voor een zaal met speeltuin en zwemvijver. We hebben absoluut geen last gehad met de kinderen die er de hele dag bij waren (receptie en avondfeest). Je kan misschien iemand vragen om de kinderen bezig te houden, of een springkasteel huren of zo. Of zelf wat speelgerief (kleurtjes, kleurboeken, spelletjes,..) meenemen. Misschien is een clown wel een tof idee.Veel succes ermee!Groetjes,An & Mathias
Bij ons blijven ze erbij, tis toch voor hen ook feest?Ik heb een speciale 'kindertafel' geserveerd met een snoeptaart en we hebben al verschillende speelgoed gekocht waar ze zich mee kunnen bezig houden: springtouw, bal, gezelschapsspelen, zelfs zoiets om heuse tatoeages te maken! We hebben ook een dartsbord en dan wat kleurplaten, dus ze zullen zich echt niet vervelen! Het speelgoed was in totaal 100€ dus dat valt ook wel mee vinden we,Veel succesRebecca
wij hadden een springkasteel gezet en reken maar dat we ze niet gehoord of gezien hebben! Ook hadden we een meisje die met haar pony kleine ritjes liep, telkens met een neefje of nichtje erop...succes gegarandeerd... Verder nog een glijbaan...