Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis kreta

31-1-2008 19:19:43
hey allemaal

wij hebben onze huwelijksreis naar Rethymon in kreta geboekt, wie is er daar al geweest, welke dingen en restaurantjes zijn zeker het bezoeken waard?ons hotel is atlantisch beach, mischien ook iemand ervaring mee?

alvast bedankt

caroline

steve
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1755

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 22:05:14

kijk eens op www.zoover.nl of www.tripadvisor.com
daar kan je alles vinden betreffende hotel + op tripadvisor ook restaurantjes en excursies

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik31-1-2008 22:45:03

Hallo, wij zijn naar kreta geweest, ook rethymnon. Er was echt niets te zien. Ook allemaal oude mensen. En we gingen toch in het hoogseizoen. Blijkbaar moet er aan de kanten van chersonisos of hoe schrijf je dat, meer te zien zijn. Groetjes
succes met het boeken ...

Sofie
14-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 9:07:09

Hey,

Enkele jaren geleden zijn mijn vriendin en ik ook in Kreta geweest. Buiten het feit dat het er heel warm was, was het een superfantastische reis. Je kan er lekker luieren aan het zwmbad in het hotel of aan het strand, maar wij verkozen om het eiland te verkennen. We hebben twee dagen een autootje gehuurd en rondgetourd op het eiland. Als je dan op voorhand opzoekt wat je wil zien is dit zeer leuk.
Natuurlijk is de kloof ook zeker de moeite.
Ook zijn we een dagje met de bus naar Chania geweest; ook een aanrader!
Kortom: een ideale vakantie !!!
Veel plezier !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums