Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie omgeving Kapellen

31-1-2008 20:56:49
Hoi iedereen, wij zijn nog op zoek naar een leuke locatie in de omgeving van Kapellen voor onze fotolocatie. De haven spreekt me wel aan, al ben ik bang dat mijn kleed dan vuil gaat worden. Lillo lijkt mee ook wel leuk.Iemand tips?

Chris
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1097

Garcia Ricondo
6-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 22:54:13

He Chris,
Hebben jullie iets met de haven te maken?
Want als je er niets mee te maken hebt, kan beter idd voor Lillo kiezen. Knus en romantisch! Wanneer trouwen jullie?
Alvast proficiat,
An

Garcia Ricondo
6-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 22:54:30

He Chris,
Hebben jullie iets met de haven te maken?
Want als je er niets mee te maken hebt, kan beter idd voor Lillo kiezen. Knus en romantisch! Wanneer trouwen jullie?
Alvast proficiat,
An

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:43:32

We trouwen 12/7. We hebben niet echt iets met de haven, maar we kunnen vanuit onze slaapkamer de haven zien en er is iets dat me er wel in aantrekt. Vroeger gingen we regelmatig naar Lillo en het heeft inderdaad iets heel romantisch.

christel
12-7-2008
 Meld misbruik2-2-2008 9:43:44

hallo
wij trouwen ook op 12/7 in kapellen en wij dachten het arboretum in kalmthout
of lillo we komen elkaar misschien nog tegen hoe laat trouwen jullie op het gemeentehuis want er was net iemand voor ons misschien ben jij het wel

christel
12-7-2008
 Meld misbruik2-2-2008 9:44:00

hallo
wij trouwen ook op 12/7 in kapellen en wij dachten het arboretum in kalmthout
of lillo we komen elkaar misschien nog tegen hoe laat trouwen jullie op het gemeentehuis want er was net iemand voor ons misschien ben jij het wel

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik2-2-2008 20:09:31

Wij trouwen om 10.30 in het gemeentehuis en om 11.30 in het kerkje in de albertdreef! Om hoe laat trouwen jullie? wij zouden na onze burgelijke trouw nog wat foto's nemen voor het gemeentehuis en dan naar de kerk. Na de kerk gaan we naar Lillo of een binnenlocatie moest het regenen, hopelijk niet. Wat moet jij nog allemaal regelen en in welke zaal geven jullie je feest?

christel
12-7-2008
 Meld misbruik4-2-2008 9:38:44

hallo
dan zijn we achter jullie
wij trouwen om 11 uur voor het gemeentehuis
dus net achter jullie grappig he
ons feest is in de kievit kalmthout
alles is bijna geregeld behalve ringen kostuum bruidegom uitnodigingen ach nog heel wat
heb jij misschien een voorbeeldje van uitnodiging
mijn mailadres is tino-christel@pandora.be

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik4-2-2008 19:31:06

ik ben net terug van het gemeentehuis voor de ondertrouw, ik heb het is gevraagd en we staan er momenteel nog maar met 2 op voor de 12e.
Ik moet nog een kostuum hebben voor mijne wederhelft en ringen, uitnodigingen heb ik wel een idee, maar ik laat ze nog niet drukken.
Je mag me toevoegen op msn als je wil: chrisvg83@hotmail.com

Varinia

Meld misbruik15-3-2008 12:22:30

Hey

sorry voor dit forum ff te verstoren.
Maar An kan je me dringend bellen.
Mijn gsm is gestolen en ben je nummer kwijt.
Zou eventueel morgen willen afspreken voor de proef make-up...

Groeten,

Varinia

Varinia

Meld misbruik15-3-2008 12:22:43

Hey

Groeten,

Varinia

Varinia

Meld misbruik15-3-2008 12:22:58

Hey

Groeten,

Varinia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...