Terug naar overzicht
He Chris,Hebben jullie iets met de haven te maken?Want als je er niets mee te maken hebt, kan beter idd voor Lillo kiezen. Knus en romantisch! Wanneer trouwen jullie?Alvast proficiat,An
We trouwen 12/7. We hebben niet echt iets met de haven, maar we kunnen vanuit onze slaapkamer de haven zien en er is iets dat me er wel in aantrekt. Vroeger gingen we regelmatig naar Lillo en het heeft inderdaad iets heel romantisch.
hallowij trouwen ook op 12/7 in kapellen en wij dachten het arboretum in kalmthout of lillo we komen elkaar misschien nog tegen hoe laat trouwen jullie op het gemeentehuis want er was net iemand voor ons misschien ben jij het wel
Wij trouwen om 10.30 in het gemeentehuis en om 11.30 in het kerkje in de albertdreef! Om hoe laat trouwen jullie? wij zouden na onze burgelijke trouw nog wat foto's nemen voor het gemeentehuis en dan naar de kerk. Na de kerk gaan we naar Lillo of een binnenlocatie moest het regenen, hopelijk niet. Wat moet jij nog allemaal regelen en in welke zaal geven jullie je feest?
hallo dan zijn we achter jullie wij trouwen om 11 uur voor het gemeentehuisdus net achter jullie grappig heons feest is in de kievit kalmthoutalles is bijna geregeld behalve ringen kostuum bruidegom uitnodigingen ach nog heel wat heb jij misschien een voorbeeldje van uitnodiging mijn mailadres is tino-christel@pandora.be
ik ben net terug van het gemeentehuis voor de ondertrouw, ik heb het is gevraagd en we staan er momenteel nog maar met 2 op voor de 12e. Ik moet nog een kostuum hebben voor mijne wederhelft en ringen, uitnodigingen heb ik wel een idee, maar ik laat ze nog niet drukken. Je mag me toevoegen op msn als je wil: chrisvg83@hotmail.com
Hey sorry voor dit forum ff te verstoren.Maar An kan je me dringend bellen. Mijn gsm is gestolen en ben je nummer kwijt.Zou eventueel morgen willen afspreken voor de proef make-up...Groeten,Varinia