Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester: ook nodig voor wet?

19-1-2005 12:54:22
Hallo iedereen,

Wij trouwen in september en zijn nu aan het kijken voor alles qua ceremonie.
Dit weekend hebben we de prijzen doorgekregen van ceremoniemeesters en ik viel bijna omver bij sommige prijzen.
We zouden eventueel willen besparen en de ceremoniemeester enkel voor de kerk nemen. Lijkt jullie dit verstandig? Ik denk niet dat een ceremoniemeester echt nodig is voor de wet?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 464

Ans

Meld misbruik20-1-2005 8:17:13

Hallo, wij trouwen in mei. Wij hebben ook een ceremoniemeester.Meestal doen ze dit voor de ganse dag.Het is toch handig voor als er kindjes bij zijn zodat ze zich ook in t gemeente/stadhuis over hen kan ontfermen (stel dat er 1tje dringend naar t toilet moet ofzo?)Ook is het handig bij het binnen gaan en buiten komen dat er iemand is zodat niet iedereen door mekaar begint te lopen want dat is ook niet echt een zicht!Het moet daarvoor niemand zijn die professioneel hiermee bezig is. Bij iemand dat wij kennen was dat de bruid haar beste vriendin.Zij zorgde dat alles via plan verliep en regelde alles zoals een ceremonimeester zou doen. Op t avondfeest is ze dan ook extra in de bloemetjes gezet en heeft een mooi cadeau gekregen.Dat is natuurlijk de goedkoopste oplossing en ben je toch gerust dat alles goed gaat verlopen.Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...