Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester: ook nodig voor wet?

19-1-2005 12:54:25
Hallo iedereen,

Wij trouwen in september en zijn nu aan het kijken voor alles qua ceremonie.
Dit weekend hebben we de prijzen doorgekregen van ceremoniemeesters en ik viel bijna omver bij sommige prijzen.
We zouden eventueel willen besparen en de ceremoniemeester enkel voor de kerk nemen. Lijkt jullie dit verstandig? Ik denk niet dat een ceremoniemeester echt nodig is voor de wet?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 930

Tine
6-5-2005
 Meld misbruik19-1-2005 13:28:26

Wij nemen onze ceremoniemeester ook enkel voor de kerk. Ik denk niet dat er bij de wet veel te regelen valt, het duurt ook maar kort, denk ik.

Tine

An
13-8-2005
 Meld misbruik19-1-2005 14:46:08

Hoi Sophie,
Wij of beter gezegd ik heb lang getwijfeld over een ceremoniemeester. Maar uiteindelijk gaan we er wel ene nemen. Gewoon om niet aan alle kleine dingen te moeten denken, en vooral voor de suite, de plaatsen ed. Je kan zelf ook wel een draaiboek maken, maar denk dat er dan toch familieleden zijn die niet luisteren en doen wat je in gedachten had. De meeste vragen 150,00 Eur voor wet en kerk. Is het zoveel goedkoper als je alleen de kerk neemt?
Groetjes en veel succes,
An & Mathias

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik19-1-2005 16:34:01

Wij hebben de ceremoniemeester de ganse dag. Het voordeel is dat hij ook samenwerkt met onze zaal en dat hij dus 's avonds ook aanwezig is. Ik denk dat het prijsverschil iets van 25 euro bij ons was
Groetjes,
Ann

Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik20-1-2005 13:19:57

Hoi Sophie

Mijn vriend en ik hebben een close vriend gevraagd om deze taken op zich te nemen. Het kost niets en het is leuk om in bekend gezelschap te vertoeven. Het zal er allemaal "losser" aan toe gaan.

Groetjes
Sophie

Griet
5-8-2005
 Meld misbruik21-1-2005 13:43:57

Als je geen ceremoniemeester voor de wet neemt, zou ik je vriend goed inlichten hoe jou familie zich moet opstellen aan het stadhuis, anders is het daar één chaos. Heb ik al eens gezien, maar zulke richtlijnen zullen wel ergens op een site staan.

Groetjes
Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...