Terug naar overzicht
Wij nemen onze ceremoniemeester ook enkel voor de kerk. Ik denk niet dat er bij de wet veel te regelen valt, het duurt ook maar kort, denk ik.Tine
Hoi Sophie,Wij of beter gezegd ik heb lang getwijfeld over een ceremoniemeester. Maar uiteindelijk gaan we er wel ene nemen. Gewoon om niet aan alle kleine dingen te moeten denken, en vooral voor de suite, de plaatsen ed. Je kan zelf ook wel een draaiboek maken, maar denk dat er dan toch familieleden zijn die niet luisteren en doen wat je in gedachten had. De meeste vragen 150,00 Eur voor wet en kerk. Is het zoveel goedkoper als je alleen de kerk neemt?Groetjes en veel succes,An & Mathias
Wij hebben de ceremoniemeester de ganse dag. Het voordeel is dat hij ook samenwerkt met onze zaal en dat hij dus 's avonds ook aanwezig is. Ik denk dat het prijsverschil iets van 25 euro bij ons wasGroetjes,Ann
Hoi SophieMijn vriend en ik hebben een close vriend gevraagd om deze taken op zich te nemen. Het kost niets en het is leuk om in bekend gezelschap te vertoeven. Het zal er allemaal "losser" aan toe gaan.GroetjesSophie
Als je geen ceremoniemeester voor de wet neemt, zou ik je vriend goed inlichten hoe jou familie zich moet opstellen aan het stadhuis, anders is het daar één chaos. Heb ik al eens gezien, maar zulke richtlijnen zullen wel ergens op een site staan.GroetjesGriet