Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Effe tussenuit na huwelijk, maar in België

1-2-2008 10:36:08
hello, ik zou graag de week na het huwelijk, mijn koffertjes pakken en een midweek of enkele dagen er tussenuit gaan. Kwestie om even op adem te komen. Ik zou daarvoor wel in België willen blijven. Het is niet de bedoeling dat we onze huwelijksreis al gaan doen, aangezien het te kort op het jaar is en dat ook de kindjes niet te lang van school kunnen wegblijven. Ze zijn 3 en 5 dan. Niet echt schoolplichtig, maar wel aangeraden. Onze huwelijksreis zelf, die plannen we in het grote verlof. Nu zoek ik eigenlijk een soort vakantiehuis met genoeg luxe (het is tenslotte om te relaxen na een huwelijk en dat mag met de juiste en gepaste sfeer), maar er zijn kindjes bij dus we moeten ook met hen rekening houden. Heeft er iemand een schitterend idee? Het is de bedoeling dat we op " ons klein eilandje" gaan zitten om enkel van elkaar te genieten.
Tips????

Katia

Katia
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1107

Kim

Meld misbruik1-2-2008 10:53:38

Hoi Katia,

Kijk anders eens op de site van www.landal.be . Daar hebben ze heel toffe bungalows met redelijk wat luxe en niet zo heel duur. Er zijn enkele parken in België, maar de meeste bevinden zich in Nederland of Duitsland. Bovendien heb je op een aantal parken ook de mogelijkheid om een kinderbungalow te nemen, daar zit standaard al een leuke speelkamer voor de kinderen bij. Echt een tip, wij zijn al op verschillende parken geweest en altijd tip top in orde...

Veel plezier nog met de voorbereidingen,

Kim

22/08/08

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 12:04:31

Hey,

Kijk eens in de brochure van Vlaanderen Vakantieland. Wij hebben al eens via die brochure geboekt en alles was in orde.

Groetjes

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 12:45:58

Hallo,

Zelf hebben we al een keer en week-end geboekt in één van de huisjes van "de ardenner". Je kan een keer een kijkje nemen op hun site. Een aanrader is het huisje aan de golf van Durbuy. Echt een heel mooi, ruim en gezellig huis. Je hebt 3 ruime slaapkamers, twee badkamers (een kleintje en een grote met sauna) en apart toilet. Verder is er ook nog een open haard en een mooi ingerichte open keuken. Je zit niet in het volle centrum van Durbuy maar echt in het golfterrein, maar daar heb je absoluut geen last van.
En zoals hieronder al werd vermeld zijn in de brochure van vlaanderen vakantieland ook wel pareltjes te vinden.

groetjes,

marijke

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik1-2-2008 13:54:58

Hey Katia,

Kijk ook eens op de site www.vouslevous.be
Da's een hele mooie B&B vlakbij Hasselt. De kamers zijn supermooi, je kan er in 't weekend ook lekker eten. Je zit vlakbij HAsselt, Maastricht enz...voor leuke uitstapjes. Ik heb mijn vriend eens een midweekje daar kado gedaan en dat was een reuzegroot succes!!!

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009

San
12-4-2008
 Meld misbruik1-2-2008 15:24:48

Hallo Katia,
Als je een beetje van rust houdt en lekker wil ontspannen en van mekaar wil genieten kan je naar een luxe vakantiepatk gaan in Nederland (Zeeland). Wij gaan elk jaar naar daar voor een weekje uitwaaien met de hondjes. Wij gaan altijd in november. Het is een villapark in de duinen en je bant op nog geen 10 minuten op het strand. In het huisje zelf heb je echt alle comfort. Brubbelbad,dvd,tv,wasmachiene, droogkast, afwasmachiene, houtkachel (hout ligt in de berging reeds klaar). Boven op de vide is er een speelkamer met allerhande spelletjes, een flipperkast,... Echt af en de rust is er zalig. Het is ongeveer een anderhalf uurtje rijden van bij ons (Limburg). Als je wil stuur ik je wel wat meer info.

Sandra
12/04/2008

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:18:22

sandra,

stuur maar gerust gegevens door naar katiadierickx@hotmail.com

dankjewel al op voorhand.

Katia

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik2-2-2008 11:28:59

Hey Sandra,kan je de gegevens ook eventjes naar mij doorsturen aub? ibe_degreef@hotmail.com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-2-2008 13:56:48

Een echte aanrader dichtbij (in Nederland) is het kasteeldomein de Cauberg van Landal in Valkenburg. Wij verbleven er op een luxe appartement voor twee personen, maar je hebt er ook bungalows tot 6 personen. We hadden een zaaaaalige badkamer met stoomdouchecabine en sauna met zonnehemel. Ik droom er nog altijd van... Mijn vriend heeft me daar ook ten huwelijk gevraagd, msien daarmee :). Je zit er ook vlakbij Maastricht, zodat je zeker genoeg kan doen. Er is een bushalte pal aan het domein, zodat je ook niet steeds de auto hoeft te nemen. Wij hebben er alvast een zalige winterweek gehad vorig jaar...

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...