Terug naar overzicht
Dag Sylvie,Tijdens het personeelsfeest van mijn vriend vorige week gebeurde de ontvangst daar waar ook de bufetten komen te staan. Er stonden dan zo van die hoge tafeltjes. Was wel gezellig. Vond het een zeer mooie zaal!Groetjes
hey silvy,En wat dat dan in die "veranda" (of hoe zal ik het noemen :-)
Ja inderdaad. Er stonden een aantal van die tafels en da viel goed mee. Je blijft daar tenslotte toch geen uren staan hé. En eens we aan tafel zaten werden die tafels opgeruimd (niets van gemerkt) zodat iedereen gemakkelijk aan het buffet geraakte. Het was erg verzorgd en lekker en ze waren héééééééél gul met de wijn. Dus wel opletten hoe ze het drinken aanrekenen...Groetjes
Silvy,Was het niet koud daar? En kan je langs buiten daar naar binnen of moet je langs de zaal ? (ik zou niet willen dat de gasten de zaal al zien op voorhand..) groetjes
Wij moesten door de zaal gaan. Da is gewoon langs de inkom recht door de zaal en dan zo door van die dubbele deuren. De karretjes voor het buffet enzo staan daar. Het ligt echt vlak langs de zaal.Koud was het daar zeker niet! Was echt ok.Nu weet ik natuurlijk niet of er nog een echte veranda ofzo is waar ze het onthaal doen bij trouwfeesten?
ja dat zou ik nog eens moeten navragen. Allez dan ben ik toch gerust dat het voor jullie ook zo was meegevallen! Bedankt voor de info! Ps: waar houden jullie het feest als ik mag vragen ? groetejs
Ja was echt meegevallen.Ik had al bijna spijt dat onze zaal vastlag.Wij doen ons feest in het Daelhof in Opgrimbie. Wij zijn van Maasmechelen dus da is lekker dichtbij. Ik woon wel nog niet lang hier dus ik ga af op de ervaringen van andere mensen. Hopelijk valt bij ons ook alles zo mee.Groetjes en nog veel succes
Dan wens ik jullie nog heel veel succes toe! groetjes
Hallokesamai ben blij dat alles zo goed is meegevallen voor jullie want wij gaan ons feest daar ook geven.Wanneer trouwen jullie?groetjesKim
Hoi Kim,Wij trouwen binnen een jaartje op 07/02/09! En jullie?? groetjes
bij ons is het iets rapper26/07/2008.dus nog een klein half jaar.amai komt wel heel dicht bijgroetjes
Ja als je eens op 6 maanden van je trouw zit is het echt niet meer lang! Het enige wat wij nu binnenkort willen vastleggen is onze feestzaal.. voor de rest heb ik nog niets gedaan. En jij?