Terug naar overzicht
Hey!Wij gaan 8 dagen naar New York en 5 dagen naar Las Vegas... Geen strandvakantie voor ons....Nog veel succes met de voorbereidingen..Groetjes,Kim
wij zijn geweest op kreta, dit was een zeer leuke en afwisselende vakantie. Van daaruit hebben we een excursie naar santorini gedaan. Mooi om een keer te zien, maar santorini is voor ons te klein om er vb 2 weken te blijven.Vanuit turkije zijn we ooit 1 dag naar kos geweest. Dat viel op het eerste zicht ook goed mee.Deze zomer gaan we naar cyprus.Paphos amathus beach waar je 25% korting krijgt en naargelang de periode half pension gratisfour seasons krijg je 40% korting, is super chique hotel... echt de moeite, maar gelukkig waren we er op tijd achter dat we met ons zoontje alleen in de 'snackbar'mogen eten... dus is het paphos amathus gewordenbij neckermann geboekt = steeds voordeliger op hetzelfde hotel!
Grappig dat je dat zegt Sarah, maar dat hotel had ik ook al in gedachten :)
In welke periode ga je Sarah?Welke excursies kan je eigenlijk vanaf Paphos doen?
wij gaan van 20 tot 27 juli naar cyprus. Het is onze tweede huwelijksreis, want trouwen doen we op bali.Volgens reisbureau is cyprus heel mooi. Heb nog niet zo direct excursies in de boeken gezien, maar er zou heel veel te zien zijn.Ons zoontje is 1,5 dan... dus wij gaan een auto huren ipv met de bus mee. op www.zoover.nl kan je van zowel paphos als het hotel reacties bekijken.Volgens neckermann was het eten er heel lekker. (als dat goed is, is mijn reis al voor 70% goed..)wanneer gaan jullie? kreta hadden we minos art beach hotel. wegens overboeking hadden we een super-vip bungalow! Normaal 400 euro per nacht! Was de moeite...
Hey,wij zijn twee jaar geleden 10 dagen op reis geweest naar Kos. Het was zaaaalig! 10 dagen is eigenlijk net genoeg om alle excursies die ze aanbieden op en vanuit Kos te doen en toch nog een beetje te kunnen genieten van een echte strandvakantie!Wij zaten in hotel Ramira Beach en ik kan geen weinig negatieve punt bedenken! Het is eten is er lekker, je hebt privéstrand, superleuke animatie zowel voor volwassen als kids en ze zijn heel vriendelijk. Je kunt in het hotel ook fietsen huren (echt niet duur) en van daaruit de kust verkennen! Dit hebben wij dikwijls gedaan, is heel gemakkelijk en er is een mooie dijk langs heel de kust (zelfs tot voorbij centrum)voor te fietsen.echt de moeite! wij keren binnen enkele jaren zeker nog eens terug.groetjes!
We trouwen op zaterdag 5 juli en zouden in de week daarop willen vertrekken. Indien mogelijk vanuit Luik, da's maar 20 minuutjes rijden van hieruit (Zaventem een uur).Brrrrrrrr zeg, het begint wel te korten nu.
moest je de paphos amathus nemen, missen we elkaar net dan? haha zou grappig zijn... samen ne cocktail drinken op ons huwelijk met iemand van het forum, maar dan op cypruswij trouwen 17 mei in belgie en 31 mei op bali.Begint echt op te korten en ik ben precies stil gevallen. Heb nog veel prutskes te doen, maar last van uitstelleritis.grz
Helluuuuuuup!!!Ik wel per sé Paphos en mijn vriend Kos ...
Voila, de kogel is door de kerk.Het is Paphos geworden. Volgens het reisbureau zijn er daar meer mogelijkheden tot excursies en dat heeft eigenlijk de doorslag gegeven. We vertrekken 9 juli voor 12 dagen in half pension( geen all-in beschikbaar voor dit hotel, jammer).
he tamara.. ook de paphos amathus beach??? Zou grappig zijn... als je daar een belgisch koppel ziet, met een zoontje van 1,5 maar met een lawaai voor een grote dan zijn wij het.groetjes