Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf versiering maken

1-2-2008 14:10:48
Wij zouden onze feestzaal graag wat versieren, maar daar niet al te veel geld aan uitgeven... Hebben jullie leuke ideeën om zelf decoratie te maken en te knutselen dat er toch heel mooi uitziet en waardoor je een leuke sfeer creëert?

Groetjes,
Kim

kim
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1937

katrien

Meld misbruik1-2-2008 14:25:53

vraag aan vrienden en buren hopen klimop daar kan je al heel veel mee doen. wat je erbij kan steken is ballonnen. deze kan je in trossen bij elkaar binden en bevestigen aan deuren. als je ergens witte doeken of zo kan verkrijgen kan je deze over de stoelen binden. als je er slechts enkele hebt, is het misschien leuk enkel de bruidstafel te doen.

hoop al een beetje geholpen te hebben.

groetjes katrien
2/8/08

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik1-2-2008 14:51:43

Inderdaad, ballonnen zou ik ook doen!
Ga in een ballonnendecoratiewinkel platte ballonnen kopen (dus niet opgeblazen).
Zij hebben meestal ballonnen van een betere kwaliteit.
Waar je moet op letten als je ballonnen opblaast is dat je ze niet op max capaciteit opblaast. Dit geeft meestal een vervorming, dus dat je zo een peermodel krijgt.
Met vijf ballonnen (zelfs met lucht) kan je het volgende doen: blaas er twee op, knoop deze aan elkaar, blaas er nog eens twee op, en knoop deze ook aan elkaar. Draai de 2x2 ballonnen door elkaar, zodat je een trosje van 4 krijgt. Hier knoop je nog een opgeblazen ballon bij. Dit trosje is heel mooi aan de stoelen, aan de muur, ...
Ik heb het misschien nogal ingewikkeld uitgelegd, maar als je naar zo een winkel gaat, kunnen zij het wel uitleggen of voor een klein prijsje meer ze al opblazen en samen knopen voor jou.
Met lucht is dit niet zo duur. Hetgeen het duurder maakt is wanneer je ballonnen met helium gaat vullen...

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik1-2-2008 17:41:30

Hallo

Ik weet niet welke sfeer je wil hebben maar een leuke versieringen is bv:
"Hartthema"
glittertjes in de vorm van hartjes op de tafels strooien net als rode hartjes ballonen ophangen je kan ze makelijk ophangen met inpaklint.Verder kan je ook bij ava, dream- of happyland hebben ze hartslingers en harten van glanzend karton. op de tafel kan je ook theelichtjes zetten met hartjes of in een houdertje met hartjes(als je er voldoende hebt kan je deze aan je gasten meegeven)nu rond valentijn vind je heel veel dingen met hartjes op.
"Bloementhema"
met madeliefjes of magrietjes kan je hetzelfde doen ze op tafel strooien in klein schaaltjes alleen het bloemkopje laten drijven met een wit drijfkaarsje
als je grote zilveren kandelaars hebt kan je deze versieren met klimop en daar een paar bloemen tussen steken witte slingers kan je ook vinden met duifejs bij ava...
maar ook zelf maken of laten maken door kinderen uit de familie a4 papier in boorden snijden en in lussen kleven en de volgende erdoor je kan met een gouden stif jullie naam erop schrijven.

ik hoop dat je er iets mee kan
groetjes sylvia

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik15-2-2008 18:42:37

Ik ben opvoedster in een instelling voor mentaal gehandicapten.

De bewoners verzorgen onze decoratie.

Zeer origineel en veel minder duur dan in de winkel.

Succes ermee!

Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...