Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel in Antwerpen

1-2-2008 15:55:14
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een bruidswinkel in het Antwerpse waar ze een ruim voldoende keuze hebben. Ik dacht al aan Le Chapeau. Iemand nog suggesties?

Groetjes
Lisbeth

Karen
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1732

D
8-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:03:06

ik moet zeggen dat Le Chapeau héél veel keuze heeft!
Het ziet er redelijk klein uit van buiten, maar is echt groot langs binnen.

Groetjes

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:03:38

Zeker langs Le Chapeau gaan.
De service is ongelooflijk en het is gi-gan-tisch!

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:28:42

ik heb wel een zeer slechte ervaring achter de rug bij le chapeau...ik was blijkbaar een afspraak "teveel" want ik werd in een klein hokje geduwd waar het ijskoud was (mijn ouders hebben de hele tijd met hun jas aan gezeten) en had echt een vreselijke verkoopster...als ik zei "ik wil een kleed zonder kleur/broches/lintjes kwam ze daarachter af met een kleed mét kleur, mét een broche en mét een lintje "omdat da zo mooi bij mij zou passen"...ze zei ook de hele tijd dat ze "helemaal iemand zoals ik was" en dus perfect begreep wat ik wou...NIET DUS! ik ben daar echt bijna weggelopen. Echt spijtig want er was heel veel keuze. Ik heb mijn kleedjes gehaald bij JPC Collections (héél veel keuze en een zeer aangename verkoopster) en ben ook héél goed onthaald bij Princess (maar daar was minder keuze). veel succes!

D
8-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:40:38

Ik moet toegeven dat het wat minder aangenaam is bij le chapeau, bij mij deden ze ook heel moeilijk, en idd als ik zei dat ik géén wit wilde, ook niet met wit erin, kwamen ze ook de hele tijd met een witte jurk af. Maar zoals ik wel zei is dat je er véél keuze hebt, mijn droomjurk is uitendelijk belangrijker dan de service.
Aller, das mijn mening he.

Groetjes

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 20:05:02

Hey Karen,

ik heb mijn kleed gekocht in de bruidswinkel in Merksem... Daar hadden ze naar mijn gevoel ook meer dan genoeg keuze...
Ik werd verder geholpen door de eigenares die al 24 jaar de winkel uitbaat en met andere woorden al héél veel bruidjes heeft aangekleed.
Niets was teveel, ik mocht vragen wat ik wou én je kan gaan ZONDER afspraak!
Ook heel toegankelijk en makkelijk voor de deur parkeren...
Wat mij betreft echt een aanrader, er werd mij niets opgedrongen van schoenen of juwelen of wat dan ook!

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 21:41:49

hey, ik heb mijn kleed gekocht in le chapeau. Ben heel content van de service en het onthaal. Bij mij kwamen ze absoluut met niets af wat ik op voorhand al gezegd had dat ik lelijk vond. De dame die bij geholpen heeft doet dit volgens mij ook al jaaaaren. Zo een echte verkoopster (in de positieve zin van het woord) het enige nadeel van de le chapeau was dat er in mijn stijl (linea rafaelli) enkel pasmaten van 38-40 waren en daar paste ik niet in. K heb dan ongeveer dezelfde rok ergens anders gaan passen en toch in le chapeau besteld. Het topje dat ik daar opzij had laten hangen heb ik niet in andere winkels of brochure gezien. Ik moet nu begin maart terug voor mijn definitieve maten op te meten en dan gaan ze het bestellen. Keuze hadden ze er echt volop. Ik denk wel dat iedereen hier zijn goesting kan vinden.
groetjes

marie
11-10-2008
 Meld misbruik2-2-2008 11:17:22

Le Jagré in Antwerpen is ook een hele mooie winkel denk ik...

KATRIEN
26-9-2008
 Meld misbruik2-2-2008 14:22:10

ik ben bij jpc collection geweest! Zeer vriendelijk en zeer exclusieve dingen! Veel succes

katrien

Els
27-9-2008
 Meld misbruik4-2-2008 11:08:01

Hallo,
Ik ben ook bij JPC Collection geweest en ben er ook heel tevreden van. Heel vriendelijk en ze luisteren naar wat je wil of niet wil.
Aanrader.
Groetjes,
Els

Karen
27-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:47:18

Hoi dames,
Dankejwel voor jullie reacties. Ik ben uiteindelijk een kijkje gaan nemen in het Bruidshuis (Merksem) om vervolgens bij Le Chapeau langs te gaan. Deze laatste was inderdaad gigantisch! De service vond ik super. Ze maakte enorm veel tijd voor je vrij. En heb dan ook daar mijn kleedje gevonden!
Groetjes

Karen
27-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:47:36

Hoi dames,
Dankejwel voor jullie reacties. Ik ben uiteindelijk een kijkje gaan nemen in het Bruidshuis (Merksem) om vervolgens bij Le Chapeau langs te gaan. Deze laatste was inderdaad gigantisch! De service vond ik super. Ze maakte enorm veel tijd voor je vrij. En heb dan ook daar mijn kleedje gevonden!
Groetjes

Karen
27-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:47:49

Hoi dames,
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info