TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
D
8-8-2008
|
1-2-2008 16:03:06
ik moet zeggen dat Le Chapeau héél veel keuze heeft! Het ziet er redelijk klein uit van buiten, maar is echt groot langs binnen.
Groetjes
|
|
Meilan
3-7-2008
|
1-2-2008 16:03:38
Zeker langs Le Chapeau gaan. De service is ongelooflijk en het is gi-gan-tisch!
|
|
Karen
13-9-2008
|
1-2-2008 16:28:42
ik heb wel een zeer slechte ervaring achter de rug bij le chapeau...ik was blijkbaar een afspraak "teveel" want ik werd in een klein hokje geduwd waar het ijskoud was (mijn ouders hebben de hele tijd met hun jas aan gezeten) en had echt een vreselijke verkoopster...als ik zei "ik wil een kleed zonder kleur/broches/lintjes kwam ze daarachter af met een kleed mét kleur, mét een broche en mét een lintje "omdat da zo mooi bij mij zou passen"...ze zei ook de hele tijd dat ze "helemaal iemand zoals ik was" en dus perfect begreep wat ik wou...NIET DUS! ik ben daar echt bijna weggelopen. Echt spijtig want er was heel veel keuze. Ik heb mijn kleedjes gehaald bij JPC Collections (héél veel keuze en een zeer aangename verkoopster) en ben ook héél goed onthaald bij Princess (maar daar was minder keuze). veel succes!
|
|
D
8-8-2008
|
1-2-2008 16:40:38
Ik moet toegeven dat het wat minder aangenaam is bij le chapeau, bij mij deden ze ook heel moeilijk, en idd als ik zei dat ik géén wit wilde, ook niet met wit erin, kwamen ze ook de hele tijd met een witte jurk af. Maar zoals ik wel zei is dat je er véél keuze hebt, mijn droomjurk is uitendelijk belangrijker dan de service. Aller, das mijn mening he.
Groetjes
|
|
Jill
9-8-2008
|
1-2-2008 20:05:02
Hey Karen,
ik heb mijn kleed gekocht in de bruidswinkel in Merksem... Daar hadden ze naar mijn gevoel ook meer dan genoeg keuze... Ik werd verder geholpen door de eigenares die al 24 jaar de winkel uitbaat en met andere woorden al héél veel bruidjes heeft aangekleed. Niets was teveel, ik mocht vragen wat ik wou én je kan gaan ZONDER afspraak! Ook heel toegankelijk en makkelijk voor de deur parkeren... Wat mij betreft echt een aanrader, er werd mij niets opgedrongen van schoenen of juwelen of wat dan ook!
|
|
Miranda
6-9-2008
|
1-2-2008 21:41:49
hey, ik heb mijn kleed gekocht in le chapeau. Ben heel content van de service en het onthaal. Bij mij kwamen ze absoluut met niets af wat ik op voorhand al gezegd had dat ik lelijk vond. De dame die bij geholpen heeft doet dit volgens mij ook al jaaaaren. Zo een echte verkoopster (in de positieve zin van het woord) het enige nadeel van de le chapeau was dat er in mijn stijl (linea rafaelli) enkel pasmaten van 38-40 waren en daar paste ik niet in. K heb dan ongeveer dezelfde rok ergens anders gaan passen en toch in le chapeau besteld. Het topje dat ik daar opzij had laten hangen heb ik niet in andere winkels of brochure gezien. Ik moet nu begin maart terug voor mijn definitieve maten op te meten en dan gaan ze het bestellen. Keuze hadden ze er echt volop. Ik denk wel dat iedereen hier zijn goesting kan vinden. groetjes
|
|
marie
11-10-2008
|
2-2-2008 11:17:22
Le Jagré in Antwerpen is ook een hele mooie winkel denk ik...
|
|
KATRIEN
26-9-2008
|
2-2-2008 14:22:10
ik ben bij jpc collection geweest! Zeer vriendelijk en zeer exclusieve dingen! Veel succes
katrien
|
|
Els
27-9-2008
|
4-2-2008 11:08:01
Hallo, Ik ben ook bij JPC Collection geweest en ben er ook heel tevreden van. Heel vriendelijk en ze luisteren naar wat je wil of niet wil. Aanrader. Groetjes, Els
|
|
Karen
27-9-2008
|
7-2-2008 14:47:18
Hoi dames, Dankejwel voor jullie reacties. Ik ben uiteindelijk een kijkje gaan nemen in het Bruidshuis (Merksem) om vervolgens bij Le Chapeau langs te gaan. Deze laatste was inderdaad gigantisch! De service vond ik super. Ze maakte enorm veel tijd voor je vrij. En heb dan ook daar mijn kleedje gevonden! Groetjes
|
|
Karen
27-9-2008
|
7-2-2008 14:47:36
Hoi dames, Dankejwel voor jullie reacties. Ik ben uiteindelijk een kijkje gaan nemen in het Bruidshuis (Merksem) om vervolgens bij Le Chapeau langs te gaan. Deze laatste was inderdaad gigantisch! De service vond ik super. Ze maakte enorm veel tijd voor je vrij. En heb dan ook daar mijn kleedje gevonden! Groetjes
|
|
Karen
27-9-2008
|
7-2-2008 14:47:49
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|