Terug naar overzicht
dag annemieCony in maria-aalter is op zondagvoormiddag open!groetjes
Niet in Oost-Vlaanderen, maar Bruidshuis Ellen is ook open op zondag!
Bruidshuis Ellen is maar tot eind maart open op zondag. Cony in Aalter is alle zondagvoormiddagen open.Heb je ondertussen je jurk al gevonden? Waarschijnlijk wel hoop ik?Ben je langs geweest bij Bruidshuis Ellen en Cony? Wat was je ervaring?Ik ben de eerste maal naar Bruidshuis Ellen gegaan. Ze waren heel behulpzaam en vriendelijk. Afgelopen vrijdag ging ik voor een 2de keer terug. Toen ze hoorde dat ik nog ergens anders was gaan kijken waren ze plots een stuk minder behulpzaam.Ik twijfelde over een jurk. Bovenaan vond ik hem prachtig, maar onderaan viel hij me tegen. Ze konden hem aanpassen tegen betaling natuurlijk. Nog een aantal andere jurken tonen, nee, dat ging plots al een stuk moeilijker...Zondag ben ik dan nog eens gaan passen bij Cony. Een jurk waarvan ik dacht dat die het toch niet zou worden, bleek uiteindelijk de mooiste en diegene waar ik me het best in voelde, zonder aanpassingen. Bij Cony krijg je nog eens 5% op alle jurken, schoenen en lingerie zeiden ze. En aanpassingen doen ze gratis, want ik twijfel of ik voor een halterje ga in de hals of niet.De prijzen liggen ook iets lager dan bij Bruidshuis Ellen, al verschilt het niet zoveel vb voor Linea Raffaelli of zo. Ik denk dat dit standaardprijzen zijn. Maar Benjamin Roberts kostte vorig jaar nog 1300 euro(gemiddeld) en was nu bij Bruidshuis Ellen niet te vinden onder de 1500. (begon vanaf 1600!) Bij Cony was dat merk beperkt maar qua prijs idd gemiddeld 1300.Ik ben ook gaan kijken bij Tapa in Oosteeklo. Zij maakt zelf trouwjurken en zijn echt prachtig! Ik ben bij een aantal ateliers gaan kijken, de andere konden mij niet overtuigen, maar haar jurken wel. Het bedrag schommelt afhankelijk van de gekozen materialen, maar is vanaf 1000 euro zei ze. Jammergenoeg liet mijn auto het afweten deze week en moet ik onverwacht een nieuwe kopen, waardoor ik mijn budget toch een beetje in toom wou houden. De jurk die ik gekozen had kostte net geen 1700 euro, dus toch wel vrij duur vind ik. Detail: de kant alleen al kostte 250 euro, vandaar en hij werd met de hand op de jurk genaaid terwijl je hem aan had.
stefanie, waar heb je uiteindelijk jouw trouwjurk gevonden